14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Problemen met mijn adres boek

Goeie middag,

Ik versta het allemaal niet meer. Ik heb zowat overal contacten staan denk ik en deze zijn NIET synchroon?

Ik bedoel dit:  OP de bijgevoegde afbeelding zie je links mijn contacten en zo te zien staan die in de Icloud. In het midden zie je de contacten die in mijn Whatsapp staan (ik toon dit omdat iemand in een ander draadje gezegd had dat whatsapp zijn contacten haalt uit mijn contacten ?) En rechts zie je dan de contacten die op mijn Iphone 8 te vinden zijn (daar staat de standaard account ingesteld op Icloud).

Deze zijn in de drie gevallen allemaal verschillend van elkaar?
    Hoe kan dit nu ?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door Johnyw.
    Bijdrager
    feek

En als je op je Mac jouw contacten eens sorteert op voornaam in plaats van achternaam (In WA en jouw iPhone staan ze gesorteerd op voornaam!!)

Bijdrager
    McPim

Dat inderdaad ⬆️, en zoals je op het linkerplaatje ziet: je kunt adressen synchroniseren met iCloud, met Google óf alleen op je Mac of iPhone hebben staan. Zolang je niet op alle apparaten alle adressen in iCloud zet zullen er verschillen zijn. Vrij logisch eigenlijk.

Buiten dat, het meest interessante op dat plaatje is natuurlijk dit:

🤣🤙🏻

Bijdrager
    TheBigZ

@McPim: Johny heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt dat hij een bekende glamour fotograaf is.

Bijdrager
    McPim

Ja dat had ik ooit al gezien, maar een contactlijstje Playboy modellen is wel next level!

👙⬅️❌😝

Bijdrager
    GoeieDag

Zie ik nu ook het adres van mijn vriendin daar staan?

😎

Bijdrager
    GoeieDag

Ook grappig trouwens, dat in het ene bestand op achternaam wordt gesorteerd (geordend) en de andere twee op voornaam. Verwarrend, lijkt me.

Bijdrager
    McPim

GoeieDag op 27 februari 2020 om 10:39

Laat je vrouw het maar niet horen 🤣.

Bijdrager
    SvS

Weet je zeker dat je Google contacten niet ook op iPhone geactiveerd is? Want dan haalt WhatsApp daar ook info vandaan. Ene Bo Ackaert zie ik niet op de Mac terug.

Wat is op je iPhone ingesteld bij de Instellingen / Contacten, Standaardaccount daarin is iCloud?

En bij Instellingen / Wachtwoorden en accounts? iCloud èn Google contacts?

Bijdrager
    Johnyw

<p class=”cite”>SvS op 27 februari 2020 om 12:06</p>
    Wat is op je iPhone ingesteld bij de Instellingen / Contacten, Standaardaccount daarin is iCloud?

Inderdaad , iCloud

En bij Instellingen / Wachtwoorden en accounts? iCloud èn Google contacts?

Alleen ICloud

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>GoeieDag op 27 februari 2020 om 10:39</p>

😎

🙊

Bijdrager
    Shmoo

Misschien kan een moderator de afbeeldingen een beetje blurren i.v.m privacy van bepaalde mensen. Iedereen die schoenen kan strikken mag tegenwoordig ook een bedrijf beginnen of een computer kopen. Dit is toch niet normaal.

Bijdrager
    pruus

Dat is niet jouw vriendin hoor, wel haar auto…

Bijdrager
    penseel

Daar gaat mijn privacy ik dien een klacht in.🤬

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.