5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    TomL

Problemen met mailboxen na update van SL naar ML

Beste forumbezoekers,
    Ik heb mijn probleem al eens aangekaart in iemands anders topic (ook probleem bij upgrade met ML) maar de reacties blijven er uit.
    Daarom hier nogmaals mijn probleem, met de hoop dat iemand mij enig oplossing kan suggereren:

Ik had Snow leopard en heb via App-store de update Mountain Lion gedownload.
    De installatie ging vanzelf.
    ECHTER:
    In mail zijn al mijn zelf aangemaakt e-mailboxen onder de groep ‘OP MIJN MAC’ verdwenen. De knop ‘toon’ en ‘verberg’ had ik wel al gevonden.
    Echter 1 e-mailbox (nl AN) die gekoppeld was aan een regel (alle post enkel geadresseerd aan …. moet direct naar die box verplaatst worden) zie ik wel nog. Erg bizar.
    In SL kon ik in de Users > Library > en verder alle mailboxen (extensie mbox) zoeken en eventueel laten heropbouwen.
    Nu vind ik zelf geen enkele mailbox meer van Mail op mijn harde schijf.
    WIE KAN MIJ HELPEN?? Het betreft zo’n 20-tal mappen met ontvangen e-mails van een goeie 2 jaar. Een pak aan waardevolle informatie dus!
    Nog verder bizar is wanneer ik naar de app-store terug ga er geen vermelding wordt gemaakt van de aankoop van ML…??!!

Als 2e probleem wil iMovie HD ook niet meer werken. Blijkbaar een versie die niet wil werken onder intel. Waar kan ik een werkende iMovie HD-versie vinden die wel met ML werkt?
    Het probleem zit erin dat ik nog zo’n 3-tal lopende iMovie HD-projecten (extensie imovieproject) openstaan heb.

Bedankt voor alle kenners die mij een oplossing willen aanreiken!
    Tom

Bijdrager
    Yggdrasil

Hoi,

Ik vrees dat een moderator je toch terug gaat wijzen naar dat topic waar je in ’t begin over spreekt.

Los daarvan, heb je geen backup van je Mail? Als je een Time Machine backup hebt kun je misschien die mailboxen terughalen?

Is het een webbased e-mailprovider (hotmail/Gmail)?

Voor je tweede vraag: http://www.onemorething.nl/community/topic/imovie-hd-met-lion ; dit is jouw topic dus dan moet je daar ook verder in gaan.

Bijdrager
    TomL

En een printscreen

Bijdrager
    TomL

Ok Nick, mijn excuses!

Bijdrager
    Hansi2124
    TomL op 03 augustus 2012

Ik heb mijn probleem al eens aangekaart in iemands anders topic (ook probleem bij upgrade met ML) maar de reacties blijven er uit.
    Misschien iets meer geduld opbrengen? Jouw laatste posting daar was van gisteren……
    Daar dus inderdaad verder.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.