2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    wido

problemen met mail

Beste mensen,
    Sinds gisteren heb ik problemen met Mail. Eerder was het zo dat iCloud mail tegelijk binnenkwam op mijn iMac, iPad en iPhone. Als ik een mailtje op mijn iPad of iPhone weggooide, werd het vrijwel direct weggegooid in Mail. Sinds gisteren is dat anders. Het kan heel lang duren voor een mailtje in Mail binnen komt, terwijl die op de iOS apparaten al lang binnen is. Het duurt ook heel lang voordat berichten worden bijgewerkt nadat is ze op de iOS apparaten heb gelezen of verwijderd.
    Ik heb de iMac opnieuw opgestart, ik heb de bevoegdheden hersteld. Ik heb zelfs modem en router opnieuw opgestart (je weet maar nooit…). Niets helpt.
    Het lijkt me het meest logisch dat er iets met iCloud aan de hand is, maar bij Apple staat alles op groen, niets aan de hand volgens Apple.
    Zijn er meer die hier last van hebben? Of kunnen jullie mij helpen de boel weer goed werkend te krijgen?
    Ik gebruik OSX 10.7.2 met iOS 5.0.1 op iPad en iPhone.
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    wido

Gisteravond laat kwam er ineens een melding op de supportsite van een probleem dat wel erg leek op dat van mij. En vanmorgen is het opgelost. Alles werkt weer.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.