8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

problemen met mail

Ik heb sinds de laatste week last van het volgende

Wanneer ik in mijn profiel mijn e-mail wil ophalen middels het prog. mail, vraagt het programma regelmatig om mijn mail wachtwoord, wanneer ik dit heb ingevoerd haalt hij mijn email op. Echter dit schermpje komt zeer onregelmatig tevoorschijn. Dit is heel irritant. Wanneer ik echter mijn andere mac profiel inlaadt, waar het zelfde mailaccount aanwezig is, heb ik nergens last van. Ik heb in eerste instantie navraag gedaan bij mijn provider, maar die gaven aan dat er aan hun kant geen problemen waren. Ik heb de mailaccount gegevens van het ene en het andere profiel vergeleken, maar ook daar zitten geen verschillen in. Ik heb overigens ook het mailaccount compleet verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar dat mocht helaas niet helpen. Ik begrijp dus gewoon niet waar het probleem in kan zitten. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Bijdrager
    MACniffecent

mijn gevoel zegt dat het wat met de instellingen van je sleutelhangers te maken heeft….
    hulpprogramma’s>>sleutelhangertoegang….

maar ik weet het nie zeker :oops:

Bijdrager
    KnotNuts

UPC toevallig?

Bijdrager
    Cybershooter
    ”MACniffecent”

mijn gevoel zegt dat het wat met de instellingen van je sleutelhangers te maken heeft….
    hulpprogramma’s>>sleutelhangertoegang….

maar ik weet het nie zeker :oops:

Daar dacht ik ook aan, ik dat ook gechecked, maar ik zie daar geen gekke dingen. In de sleutelhanger staan gewoon de juiste mailgegevens opgeslagen.

Zou het misschien nog te maken kunnen hebben met Mobile me, mijn proefperiode is afgelopen,maar ik stond nog steeds ingelogged. Ik weet niet of dit effect kan hebben op mijn provider mailaccount, of dat dit een conflict kan geven.

Bijdrager
    Cybershooter
    ”KnotNuts”

UPC toevallig?

Ja, toevallig wel. Maar, als ik het andere account opstart heb ik geen problemen met dezelfde mailaccount. Heb je dan toevallig ervaring met UPC (Chello) in combinatie met het inlogprobleem?

Bijdrager
    KnotNuts

Ja, sinds de snelheidsverhoging van verleden week, is het helemaal mis met hun mail servers. (bij mij, en vele anderen). Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk of Mail de schuldige is, of UPC.

Update: Ik heb even gezocht op http://www.chelloo.com, en daar klaagt men ook steen en been. Het ligt niet aan ons (Apple gebruikers) dus.

Bijdrager
    1984

Mail vraagt telkens om wachtwoord en zo nog meer met het zelfde probleem:o

Bijdrager
    RobinH

Dat wou ik eigenlijk deze avond ook op het forum Posten. Maar ik heb het niet gedaan omdat ik bij de instellingen van mail iets heb veranderd, sinds dien heb ik er geen last meer van.

Ik heb op de plaats van mijn gebruikersnaam mijn hele e-mail adres ingevult. (we hebben UPC dus ik weet niet of het ook bij Bv Kpn werkt)

Misschien helpt dat?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.