4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Problemen met Logitech S715i speaker dock

Sinds kort heb ik een Logitech S715i speaker dock voor m’n iPod. Eerst werkte hij naar behoren, maar ineens is er iets vreemds mee aan de hand: geluid komt er niet meer uit, ook al vindt de iPod zelf dat hij staat te spelen. Met de stekker in het stopcontact lijkt het wel of hij blijft proberen de batterij op te laden (afgaande op het ledje, volgens de gebruiksaanwijzing), en zonder lader schakelt het apparaat zichzelf al na een seconde of zo helemaal uit. Het gekke is dat hij het daarvoor nog gewoon keurig deed, zowel op de lader als op de batterij.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Garantie is geen optie, aangezien hij tweedehands is en die al lang verlopen is. Ik heb de batterij er al uitgehaald, maar dan doet hij ook als de lader in het stopcontact zit niks.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Voor wie het interesseert: het plaatsen van een “nieuwe” accu (uit een andere S715i) lijkt het probleem vooralsnog opgelost te hebben. Met deze erin speelt hij en werd de accu opgeladen zoals het hoort. Nu is de vraag: blijft deze wel een tijdje meegaan? En: begeeft hij het ook ineens?

Bijdrager
    Goodheart

Ik heb iets soortgelijks bij de hand gehad met een eerder model van Logitech. Daarbij was er ook nog verschil in welk stopcontact werd gebruikt. Uiteindelijk bleek het aan de nogal fragiele pootjes van de voeding te liggen. Deze flink uitgebogen en probleem was opgelost.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Dit probleem deed zich voor bij verschillende stopcontacten. Ik heb als oplossing een nieuwe batterij besteld bij Logitech, aangezien je daar reserveonderdelen los kunt kopen — €5 plus verzendkosten en ik was klaar.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.