6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

Problemen met iTunes 7.4

Ik vroeg me af of er mensen zijn die problemen ondervinden met iTunes 7.4 (de laatste versie)..
    Ik heb tot nu nooit problemen gehad met iTunes, maar bij deze versie stopt iTunes soms.. Dus als ik iTunes zit te luisteren gebeurt het weleens dat hij stopt op dezelfde manier als je op de pauze knop van iTunes drukt, dus moet ik weer op Play drukken. Het is ook een keer voorgekomen dat mijn OS bevroor/freeze tijdens het afspelen van deze iTunes, waardoor ik geforceerd mijn Mac moest herstarten.
    Zijn er mensen die hetzelfde hebben?

PS: ik heb geupdate naar 7.4 via Software Update.. Daarnaast wil ik nog even melden dat mijn iTunes sinds de laatste paar versies er iets langer over doet om op te starten..

Bijdrager
    Fester

Vreemd, bij mij gaat alles juist sneller, het synchroniseren met de iPod, sorteren op album artiest.
    Mijn klachten gaan allen maar over iMovie 08.

Bijdrager
    SCCB

Sluit me aan bij Fester. Werkt prima en sneller !.

Mijn problemen liggen bij iWeb 08, ga de oude versie weer installeren

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

@Turkishdelight: hier juist hetzelfde meegemaakt een minuutje geleden.

Vreemd…

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”MoNdO

@Turkishdelight: hier juist hetzelfde meegemaakt een minuutje geleden.

Vreemd…

versie 7.4.1. is uit.. zie ik net..

ik wil iTunes even met wortel en al van mijn Mac uitroeien en dan gewoon een nieuwe versie installeren..
    is er een manier om iTunes volledig van je computer te deinstalleren, of moet je handmatig met Spotlight alles van iTunes verwijderen.

Bijdrager
    karllaurent

Ja die is er: CleanApp.
    Alleen moet je dat van tevoren geïnstalleerd hebben (dus vóór je een programma installeert).
    Dat houdt CleanApp elke file bij die samen met het bewuste programma werd geplaatst: dus ook onzichtbare files of files met totaal andere namen. Al veel plezier van gehad. Ook als je het niet vooraf hebt geïnstalleerd doet het nog steeds erg zijn best.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.