6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    mii_lydia

Problemen met Itunes

Help!!

Ik heb net een nieuwe iPod gekocht, een nano met 4GB. Nu wilde ik natuurlijk meteen nummers erop zetten.
    Ik had al een hele tijd iTunes op mijn computer, maar versie 4.0 ofzo. In ieder geval niet die 7.1 . Toen ik mijn iPod in de mijn computer (Windows) deed, ging hij vanzelf de software installeren etc, dat deed het allemaal prima. Maar vervolgens herkende iTunes de iPod niet. Ik geloof dat iTunes normaal de iPod moet herkennen en vanzelf verbinding met de iPod maakt, maar dat deed hij dus niet.
    Vervolgens ga ik naar die site van apple om de nieuwe iTunes te downloaden. Toen het downloaden klaar was, klikte ik op die Setup. Na enig geratel van de computer kreeg ik een nieuw venstertje met als ‘naam’ : Windows Installer’. Er stond wat tekst in, ik weet niet precies beetje raar.. Maar ik kon daaronder alleen maar op ‘Ok’ drukken. Toen ik dat gedaan had, gebeurde er niks.
    Ik heb 100000x geprobeerd alles opnieuw te downloaden maar dat lukte ook niet.
    Vervolgens heb ik de ‘oude’ iTunes gewoon van mijn computer verwijderd.

Ik krijg iTunes gewoon niet gedownload, ik heb geen cd bij mijn iPod ontvangen om iTunes mee te installeren.

WAT MOET IK DOEN??

Bijdrager
    Mendoza

ik zou naar een site gaan waar ze verstand van windows hebben. niet lullig bedoeld.

Bijdrager
    Ro_Datsun

Het is vaak beter als je een hele oude versie hebt van iTunes deze eerst te verwijderen en daarna de nieuwe versie te installeren, anders gaat het conflicten opleveren. Ik installeer de nieuwere versies steeds over elkaar heen. Dat werkt gewoon, hij vervangt hem. Maar voor zover ik weet kan dat denk ik alleen bij opeenvolgende versies.

Bij welke stap loopt het downloaden vast?

Bijdrager
    Mendoza

op zich zou je over een verouderde versie moeten kunnen schrijven, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat de kans op een fout groter is.

Bijdrager
    1984
    Bijdrager
    iJoost

De iPod en iTunes voor Windows FAQ van Apple:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304946

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.