4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Rocker

Problemen met Ipod Mini-Batterij

Hey iedereen

Ik heb een Ipod Mini 4Gb gekocht in juli 2004.2jaar heb ik er lief en leed mee gedeeld, maar sinds 3/4maand heb ik met batterijproblemen te kampen.
    Eerst was hij al plat na 2/3 uur terwijl hij toch volledig was opgeladen.Maar als ik hem nu insteek in het stopcontact om hem op te laden, raakt hij zelfs niet meer helemaal opgeladen.Hij blijft gewoon steeds opladen, uren aan een stuk.Als ik hem dan uiteindelijk uittrek om naar te luisteren, valt hij uit na 2minuten en zegt hij dat hij plat is.
    Ik ben er mee naar de winkel van aankoop(Easyware) gegaan, maar daar zeiden ze mij gewoon om hem eens helemaal te resetten,zowel software als hardware.Dit heb ik toen ik thuiskwam direct gedaan.De eerstvolgende keer dat ik hem wou opladen,werkte het precies wel omdat hij al aangaf dat hij opgeladen was.Een hele vooruitgang!!!!!Maar toch was hij weer na 2tal minuten plat.Hebben jullie ook al zo’n ervaringen of ideëen die dit probleem kunnen oplossen????

De man in de winkel had ook gezegd dat als het niet hielp ik een nieuwe batterij moest laten steken voor zon 100€.Maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om het geld hieraan te geven vermits zijn 4Gb eigenlijk niet meer volstaan. Dus denk ik er aan,als jullie mij niet kunnen helpen met het probleem, om een nieuwe Ipod te kopen.Ik weet dat Apple weinig informatie laat uitlekken en dat zo’n vragen heel vaak gesteld worden, maar ik vroeg mij af of jullie misschien een idee hadden wanneer we een nieuwe Ipod mogen verwachten.Ik heb namelijk geen zin om een nu een Ipod te kopen als er volgende maand een nieuwe uitkomt.

Dus om het kort samen te vatten :D:Ik heb een batterijprobleem met mijn Ipod en vraag jullie om een oplossing. Als er geen oplossing is, dan vraag ik jullie wanneer een er een nieuwe Ipod kan verwacht worden.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Bijdrager
    Steff

Dus om het kort samen te vatten Very Happy:Ik heb een batterijprobleem met mijn Ipod en vraag jullie om een oplossing. Als er geen oplossing is, dan vraag ik jullie wanneer een er een nieuwe Ipod kan verwacht worden.

Hmmmm naja. Sommigen verwachten nieuwe iPods a.s. Maandag op de WWDC. Maar persoonlijk zie ik het (nog) niet gebeuren omdat de Nano net een Nike+ deal heeft en de Video iPod een deal met U2.

Je zou kunnen wachten tot Maandag. Komt er niets … koop je een iPod Nano of als je ergens een goedkope batterij/accu voor je Mini kunt krijgen zou ik goed nadenken of hij dat nog waard is.
    De Nano heeft enkelen voordelen tegenover de Mini.

Bijdrager
    KarelWillem

Vanaf 15 euro heb je een standaard batterij en voor 24,50 een betere.

http://www.ipodreparatie.nl

Er in zetten is zelf te doen, laat je het door hen doen kost het 15 euro extra.

Bijdrager
    Moode

Ik geloof dat ik hier op het forum ooit heb gelezen dat iemands batterij het al beter deed na het loskoppelen van de accu en daarna weer aansluiten. Anders zou ik een nieuwe batterij plaatsen serieus overwegen, ik ben namelijk nog steeds erg blij met mijn 2 jaar oude mini.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.