8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jkazius

Problemen met iPhoto

Al een aantal maanden kreeg ik in iPhoto de melding dat er inconsistenties in de bibliotheek waren. Nu na de Maverick update en de laatste iPhoto update zegt iPhoto nog steeds bij ELKE keer dat ik de app opstart dat de bibliotheek moet worden bijgewerkt en, nog erger, als ik dat dan doe en ik kijk naar de oudere gebeurtenissen dan zijn de foto’s niet meer te openen! Ik krijg wel de preview te zien, maar na dubbelklik op een foto alleen een groot gevarendriehoek met uitroepteken. Ik baal hier enorm van. Wie kan me helpen dit op te lossen?

Bijdrager
    Hermanko

Hier hetzelfde probleem, foto wel als mini er op klikken komt het driehoek uitroep :xteken.

Bijdrager
    jkazius

Dit zuigt echt enorm. Ik ben nu ALLE foto’s aan het exporteren naar een externe HD. Hopen i.i.g. wat veilig te stellen en dan toch maar overstappen naar Adobe Lightroom… Bye Bye iPhoto.

Bijdrager
    Ostinato

Al geprobeerd om de bibliotheek opnieuw op te bouwen?

iPhoto problemen oplossen (archief)

Bijdrager
    iMad

Dus hoeven we je ook niet te helpen, Pffffffff dat scheelt weer;)

Bijdrager
    jkazius

Ja iMad, daar lijkt het wel op, maar als iemand de gouden tip heeft… Graag. Ben namelijk erg gewend aan iPhoto en zie een beetje op tegen weer een nieuw pakket leren gebruiken;-) De tip van Ostinato zal ik proberen als het exporteren van mijn bibliotheek is afgerond.

Bijdrager
    Hermanko

Heb de iPhoto problemen oplossen met; cmd-alt ingedrukt iPhoto opstarten gedaan, alle mogelijkheden : ’t helpt niet ..

Bijdrager
    jkazius

Balen: De export is mislukt. Van meer dan de helft van de foto’s was het bronbestand zoek volgens iPhoto.

De cmn-alt opstart geprobeerd, bibliotheek herstel geklikt, en het heeft hier gewerkt; daarna waren de previews weer aan te klikken en openden de grotere versies zonder problemen. Maar….. Nadat ik iPhoto af had gesloten en vervolgens weer opgestart had, moest iPhoto de bibliotheek weer herstellen en daarna?… juist. Zelfde probleem:(

Nu dus weer alles hersteld met cmnd-alt opstart en alle foto’s opnieuw exporteren naar externe HD. Gekmakend.

Gouden tip nog steeds welkom!:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.