5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    yesn95

Problemen met iTunes/QuickTime

ik gebruik itunes om mijn ipod met mijn computer te synchroniseren maar sinds update 9.2 werkt hij niet meer.
    ik krijg dan het bericht dat: itunes kan quicktime niet vinden.
    ik heb itunes al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en zelfs byetunes gebruikt.
    en telkens doet het de eerste keer wel en daarna niet meer.

nu krijg ik het idee want ook in after effects (cs4) werkt quicktime niet meer
    maar het rare is dat quicktime zelf wel werkt. en ook met wmplayer 12 kan ik gewoon mov afspelen

nou kan het ook komen doordat ik mijn ipod touch 2g het gejailbreakt maar dan zouden meer mensen er last van moeten hebben
    en ik kan er niks over vinden op het internet. Dat zou ook after effects niet verklaren.

Iemand een idee wat ik er aan kan doen behalve dan op de volgende update wachten???

Moderator
    Mac Daddy

Welk systeem werk je op? Leopard of Snow Leopard? Maakt nogal verschil of je Quicktime 7 of X hebt namelijk.

Heb je al geprobeerd om de jailbreak eraf te halen en kijken of ie het dan doet? Dan weet je in ieder geval of daar het probleem ligt of niet.

Bijdrager
    yesn95

ik werk (helaas) op windows 7 met quicktime 7 pro

Moderator
    Poezenbeest

Windows…. Hmz…. Ik zou QuickTime er vanaf gooien via software in het configuratiescherm en dan weer opnieuw installeren.

Bijdrager
    yesn95

Heb ik ook al geprobeerd
    Werkte helaas ook niet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.