9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    kasper_360

problemen met het opladen van een ipod shuffle

ik heb onlangs een ipod shuffle gekocht maar krijg er geen kop aan hoe ik dat ding moet opladen
    ik stopte vandaag de usb plug in m’n usb poort aan de achterkant van m’n toetsen bord en dat ding flikkerde en kreeg warm maar op het einde was m’n baterij nog niet opgeladen nu is de vraag waar ik dit ding best oplaad aan me toetsen bord of aan de zijkant van m’n emac of anders

Bijdrager
    magic-with-mac

aan de zijkant van je mac, via je toetsenbord kun je m niet opladen

Bijdrager
    kasper_360

het probleem is dat m’n shuffle niet past in de gleuf die uitgespaart is aan de zijkant van m’n emac

Bijdrager
    OEPS

Dat wordt een USB verleng kabeltje.

Bijdrager
    douglas

dock kopen ben je van alle gezeur af :wink:

Bijdrager
    piekkje

ja, dat hebben wij hier ook thuis gehad. USB-kabel is de enige oplossing, ik vind ’t overigens wel erg onhandig, die USB-kabel.. maarja, ’t is de enige oplossing in dit geval… als je toevallig nog meer USB-inputs nodig hebt, kun je meteen zo’n soort kastje kopen die je aansluit op één USB-poort, en dan heb je meteen iets van 4 of 5 nieuwe USB-inputs(ben even vergeten hoe zo’n ding heet) Erg handig zo’n ding.

Bijdrager
    PietjePuk

Een kabeltje met één of meerdere usb-poorten op de uitgang ervan is wat je nodig hebt.
    Of een dock voor je Shuffle (vind ik persoonlijk erg leuk).
    De reden waarom je Shuffle niet oplaad via je toetsenbord is omdat het usb 1 is en je Shuffle usb 2 nodig heeft.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vind dat opladen normaal ook niet zo heel handig gaan.

Steek je hem in de zijkant van de iBook,iBook valt in slaap, Shuffle laadt dus niet op.
    Steek je hem achter in de iMac, zie je niets, valt de iMac in slaap, laadt de Shuffle ook niet op.

Opladen gaat dus alleen zolang de computer actief is.

Ik heb nu een kabeltje in de Airport Express zitten en laadt de Shufffle zo op.
    Dat werkt tenminste altijd.

Bijdrager
    Nikita
    ”pietjepuk6546″

De reden waarom je Shuffle niet oplaad via je toetsenbord is omdat het usb 1 is en je Shuffle usb 2 nodig heeft.

Die klopt niet. Met USB 1.1 doet ‘ie het ook wel, maar via het toetsenbord krijgt ‘ie simpelweg niet genoeg stroom omdat dat een hub is zonder eigen voeding. Dus… :wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.