22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Matteo

Problemen met games op iPod touch zetten

Hallo,

Ik heb een aantal gratis games gedownload via iTunes Store en ze staan nu in de Bibliotheek onder Programma’s.
    Nu wil ik ze graag op mijn Ipod Touch zetten maar ik kan ze er wel heen slepen maar ze blijven niet in staan.
    Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Matteo

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon zo doen toch?

En dan eventueel nog rechtsonder op ‘Synchroniseer’ drukken.

Bijdrager
    inawt

Bij je iPod in iTunes staat een kopje programma’s of toepassingen, daar kan je kiezen welke programma’s je erop wil.
    edit: Net te laat.

Bijdrager
    Matteo

Ik was daar ook al naar op zoek maar bij mijn iTunes staat Programma’s er niet bij.
    Moet ik daarvoor iTunes 2.1 installeren? Daar moet ik namelijk voor betalen zie ik staan

Bijdrager
    sypie

Je bent in de war met Firmware 2.1 en iTunes 8 denk ik?

Bijdrager
    KarelWillem

Heb je op je iPod touch een icoon staan dat App Store heet?

Zo niet, dan zul je toch aan de nieuwe firmware moeten.

Bijdrager
    Renzsz

bij mij werkten bovenstaande tips ook niet, ik moest echt met mn rechtermuisknop op m’n iPod in de linkerbalk en dan > aankopen overzetten oid, vanaf dat moment synchroniseerde hij wel alles

Bijdrager
    Aranka

Bij mij werken de tips ook niet.. Je moet inderdaad firmware 2.1 hebben om je programma’s erop te zetten zo te zien..
    Ik heb een gratis account van itunes, dus kan t ook niet aanschaffen..
    Als ik in de linkerbalk op aankopen overzetten klik gebeurt er ook niks.. Ik heb wel apps kunnen downloaden maar kan ze niet overzetten! Help!

Bijdrager
    Loetie

hallo,
    ik zit precies met het zelfde probleem itunes heeft hem weggeschreven onder programma’s maar ik krijg ze ook niet op mijn ipod. hoe moet ik dit nou doen?

Bijdrager
    Yeti

Als je precies hetzelfde probleem hebt, is het antwoord ook precies hetzelfde dus hoef je dit niet nog een keer te vragen, want je krijgt toch hetzelfde antwoord.

Bijdrager
    Skonning

Als je nog geen firmware 2.1 hebt dan moet je OF upgraden naar 2.1 (daar moet je voor betalen) OF je kan gewoon geen apps draaien op je iPod…

Het is het een of het ander:)

Bijdrager
    farah_x3

Heeej <3

ik heb een paar gratis spelletjes voor mn ipod touch gedownload en ze staan nu in mn bibliotheek onder programmas

ik heb van alles geprobeerd om ze op mn ipod te zetten maar het lukt gewoon niet
    soms ga ik naar het tabje ”programma’s” en duid ik de games aan die ik op mn ipod wil zetten en dan druk ik op synchroniseren

maar dan verschijnt er een tekstje van : ” u hebt geen bevoegdheid op deze computer en u kunt het spelletje niet synchroniseren op uw ipod . U moet eerst u computer machtigen via itunes store ”

Wel dat heb ik niet gevonden in de itunes store . En als ik naar mn bibliotheek , programma’s ga en ik druk twee keer op het spelletje dan staat er : voeg uw wachtwoord in om uw computer te machtigen .

Ik heb mn wachtwoord ingevuld en nu lukt het nog altijd niet !

Kan alstublieeeft iemand my helpen ?? :oops:

Dank uuuuuu x

Bijdrager
    KarelWillem

Ze bedoelen wel het wachtwoord van je machtiging bij de iTunes Store (bij Apple dus) en niet het wachtwoord van je computer.

Bijdrager
    farah_x3

jah ik heb mijn wachtwoord van apple ingevuld maar dan werkt het nog altijd niet :s

Moderator
    Poezenbeest

En… heb je die spelletjes dan ook via je eigen iTunes-account gedownload?

Bijdrager
    farah_x3

jah , ik heb ze via mijn account gedownload maar ze willen maar niet op mn ipod geraken .
    Er komt steeds een tekstje : ” ga naar store en klik op computer machtigen . ”

Dus ik doe dat en dan moet ik mijn wachtwoord invullen dat doe ik ook en dan staat er :
    ” Deze computer is gemachtigd ,
    U hebt 1 computer geautoriseerd van al uw 5 beschikbare computers . ”

En dan probeer ik de spelletjes op mn ipod touch te zetten maar dan lukt het nog altijd niet ! :oops:

Bijdrager
    Margrietje

ook ik heb hetzelfde; via itunes store kreeg je als kadootje een spel,(12 dagen elke dag gratis een item uit de store) dat spel staat nu in itunes onder programma’s maar je kunt het niet op je ipod zetten. ik heb van alles geprobeerd (en raakte daarmee ook de gehele inhoud van mn ipod kwijt, grrrr) maar het gaat niet lukken….

in itunes dubbelklikken geeft inderdaad de melding dat je moet machtigen, dan krijg je de melding dat je een pc gemachtigd hebt, maar verder gebeurt er niks, je kunt het spel dus ook niet spelen in itunes zelf…

Bijdrager
    W0uTeRr

Al geprobeerd om de map ‘SC Info’ te verwijderen?
    Zie dit artikel voor meer informatie en uitleg (onderaan).

Bijdrager
    Margrietje

zojuist sc info map verwijderd volgens de instructies, maar…helaas…wat me verder opvalt is dat ik in de tab games verder geen keuzemogelijkheden heb zoals bij tv programma’s. ik kan het dus aanvinken en synchroniseren, itunes geeft dan ook aan dat er gesynct wordt, maar het spel staat nog steeds niet op mn ipod. ai kifup….

Misschien dat het aan de Classic ligt en het geen problemen oplevert met de itouch of iphone, heeft iemand daar inmiddels al ervaring mee?

Bijdrager
    W0uTeRr
    ”Margrietje”

Misschien dat het aan de Classic ligt en het geen problemen oplevert met de itouch of iphone, heeft iemand daar inmiddels al ervaring mee?

Je weet wel dat er verschillende spellen zijn voor de iPod Classis en de iPod touch/iPhone?
    De meeste spellen die je uit de app store kunt kopen, zijn enkel geschikt voor de iPod touch/iPhone. Voor spellen voor de iPod Classic moet je naar ‘iPod klikwiel games’ in de iTunes Store.

Bijdrager
    Margrietje

ja dat wist ik wel, maar ik nam aan dat als apple iets weggeeft ze dat niet alleen voor de touch of iphone doen…maar helaas, ben er inmiddels achter dat het spel idd alleen voor de iphone en touch is….Dat van de Ipod klikwiel games wist ik niet dus bedankt voor die tip !!

Bijdrager
    W0uTeRr

Graag gedaan!:)

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.