4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    jkazius

Problemen met Epson Stylus cx3200 het scangedeelte

Deze vraag heb ik zojuist aan epson gesteld:

Nu is de printer geen probleem. Hij print prima! Alleen het scannen (zowel vanuit Photoshop als de stand alone scanner software van epson zelf) geeft problemen, of beter gezegd, werkt helemaal niet…

Is dit een bij u bekend probleem? Is de driver die ik heb (nog) niet toereikend? Kan ik binnenkort een update hierop verwachten?

Met vriendelijke groet,

Jaco Kazius

Heeft hier misschien iemand al ervaring met dit apparaat?

Bijdrager
    Macfan1965

Ik heb geen ervaring met epsonscanners.
    Maar vanmiddag heb ik met succes een klant geholpen met een Espon 1250 scanner onder OSX X.2.4
    Een zoektocht op het net bracht mij deze link:
    http://www.macupdate.com/info.php/id/6656

Dit is zijn twaindrivers van Epson waardoor mijn klant nu onder OSX.2.4 via Photoshop Elements een import kan maken via de twaindriver en daardoor kan scannen !!
    Een “stand-alone” applicatie (zoals er wel zijn onder MacOS 9), is er (nog) niet.

Niet geschoten is altijd mis.

Succes.

MF1965 :innocent:

Bijdrager
    stoef

IK HEB DEZELFDE ALL IN ONE EN HET WERKT BIJ MIJ PRIMA, IK SCAN IN MET ” EPSON SCAN TO FILE” BIJGELEVERDE PROGRAMMA, IK WERK OOK MET MAC OS X 10.2.4.

VERDER WENS IK JE DAN OOK VEEL SUCCES.

P.S. HEB JE DE TRANSPORTBEVEILIGING LOSGEHAALD

ARNO :finderoud:

Bijdrager
    jkazius

:apple: Naja….

Vanmiddag dus even de stad in geweest, boodschappen gedaan en opgeruimd. Ik lees net de reacties, zet de epson all in one opnieuw aan en wat denk je? Zowel vanuit Photoshop als de stand alone app. Maakt ie prima scans!

Mijn spreekwoordelijke klomp is zojuist gebroken…. :finderoud:

en ik ben blij :wink:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.