5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    afabrie

problemen met entourage

Oke next problem.
    zit hier met 2 OSX mac. en een exchange mailserver. Ik wil mijn mail kunnen uitlezen op meer dan 1 computer. Dit lukt dus niet helemaal. Als ik op mijn eigen computer entourage instel gaat alles goed. Als ik nu op een andere OSX machine ook dezelfde account gegevens instel dan kan ik geen mail meer naar buiten versturen. Mail die ik intern verstuur komt wel aan. Ik laar de mail al staan op de server dus dat is het probleem niet. Ik hoop dat iemand een oplossing weet. Alvast hartelijk bedankt.

gr Arnold

Bijdrager
    mtersteege

Ik heb hier een Windows Machine staan en een iBook en ik kan op alle twee de machines mijn exchange mail ophalen. Heb je alle settings nagekeken, want misschien gaat de mail naar buiten op je ene osx machine wel via een andere server.

Michiel

Bijdrager
    afabrie

alle settings zijn in orde. Ik zou het ook niet weten wat het probleem is. Het lijkt erop dat als je de account al hebt ingesteld op een computer dat het dan op de ander niet helamaal oke werkt.

Bijdrager
    mtersteege

Het is raar want dat probleem heb ik hier niet. Ik kan ze zelf alle twee tegelijk open hebben staan. Want de mail blijft toch op de server staan.

Misschien op de tweede machine de mailclient eraf halen en opnieuw installeren. Heb je trouwens wel gekeken of je alle updates voor Outlook/Entourage hebt geinstalleerd. http://www.microsoft.com/mac

Michiel

Bijdrager
    afabrie

Probleem is verholpen.
    Had niet de goede exchange instellingen ingesteld.
    Bedankt voor de info!

gr Arnold

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.