6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Rhody

Problemen met draadloos printen

Gisteren heb ik in mijn studeerkamer een Airport Express op het netwerk aangesloten om dmv airplay ook daar muziek af te kunnen spelen. Dat werkt als een zonnetje:-)
    Nu wil ik ook mijn Epson printer via de USB ingang aan de Airport Express aansluiten om draadloos te kunnen printen.
    Aansluiten is gelukt en ik kan de printer vinden (@bonjour?).
    Als ik echter wil printen, zet hij de opdracht steeds in de wachtstand en zegt “Identiteitscontrole vereist”.

Wat moet ik doen om hem te laten printen?

Bijdrager
    iPJ

Dan moet je dit http://gimp-print.sourceforge.net/MacOSX.php even downloaden, en daar de drivers van installeren en dan zou die het moeten doen! Ik had precies het zelfde probleem en zo is het bij mij ook opgelost.

Bijdrager
    Rhody

Ik heb de driver gedownload en opnieuw opgestart, maar het probleem blijft:-(

Iemand nog idee├źn?

Bijdrager
    iPJ

Ook het terminal bestandje geopend en daar wat mee geprobeerd? Als ik dat heb gedaan duurt het even en staat hij er tussen.. Maar ideaal is het niet om een Epson printer eraan te hangen.

Bijdrager
    Rhody

No supported Epson printers found….

Hmmmm

Geblokkeerd
    HereIsTom

Koop gewoon een HP ePrint printer, die werkt altijd en dan kun je overal vandaan draadloos printen :thumbsup:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.