4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    lotje

problemen met back up externe harde schijf terugzetten

Goedenavond allemaal,

Ik weet natuurlijk dat ik eigenlijk eerst even moet zoeken, maar ik ben de weg een beetje kwijt en hoop eigenlijk dat iemand mij kan helpen want ik ben bang dat ik mijn back ups van mijn externe harde schijf heb gewist en begin een beetje te panieken.

Ik wilde een back up terugzetten van een externe harde schijf op een laptop die nu een paar maanden al wel in gebruik is. Ik sloot de schijf aan, startte de migratieassistent, maar bedacht me dat ik ook de programma’s mee wilde verplaatsen dus drukte op cancel. Op dat moment werd mijn account uitgelogd, kon ik er niet meer in en kon ik alleen nog inloggen als gast. Ik besloot dan maar de hele back up terug te zetten vanaf een clean install en wilde de externe harde schijf eerst verwijderen. Deze verwijderde ik via de prullenmand (zoals ik gewend ben te doen) en ineens is de schijf leeg. Aaargh! Ik maak ongetwijfeld honderd domme n00b fouten, maar ik zie ze niet. Wat deed ik fout en hoe ga ik nu verder?

Moderator
    Night

Wat zie je als je bij ⌘-G in het venster /Volumes/LOCALDRIVE/.Trashes/ intypt (waarbij LOCALDRIVE de naam van jouw externe harddisk is)?

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    lotje

Euh, hoe kom ik in het venster /Volumes/LOCALDRIVE/.Trashes/ ?

Moderator
    Night

Door in Finder eerst ⌘G te typen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.