3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    e.m.

Problemen met Appstoreconnect, invullen bank gegevens

Hey,

Ik appstoreconnect moet ik mijn bank gegevens ingeven, maar om een of andere reden wil hij niets aanemen. Hij zegt dat ofwel mijn IBAN fout is of mijn ‘rekeningnummer’ fout is, of mijn account nummer.

Iemand hier meer ervaring me?

Ik doe nu:

Met voorbeeld gegevens:

IBAN: BE3612345678912 als ACCOUNT NUMBER: 123-456789-12

En rekening nummer doe ik de bic code van ING belgie.

Bijdrager
    TheBigZ

Ben je zelf aan het programmeren?

https://help.apple.com/app-store-connect/en.lproj/static.html

App Store Connect workflow

You use App Store Connect to submit and manage your apps for sale on the App Store, distribute beta versions of your app using TestFlight, accept legal agreements, enter your tax and banking information, view trends and financial reports, and more. An App Store Connect API is also available for your to automate your workflow.

Initially, only the Account Holder (the person who joins the Apple Developer Program) can sign in to App Store Connectand perform these steps. Once you sign in, find functionality by clicking a section on the homepage.

Bijdrager
    e.m.

<p class=”cite”>TheBigZ op 17 mei 2019 om 06:58</p>
    Ben je zelf aan het programmeren?

https://help.apple.com/app-store-connect/en.lproj/static.html

App Store Connect workflow

You use App Store Connect to submit and manage your apps for sale on the App Store, distribute beta versions of your app using TestFlight, accept legal agreements, enter your tax and banking information, view trends and financial reports, and more. An App Store Connect API is also available for your to automate your workflow.

Initially, only the Account Holder (the person who joins the Apple Developer Program) can sign in to App Store Connectand perform these steps. Once you sign in, find functionality by clicking a section on the homepage.

Hey, Yes is een eigen app.

Maar om in app purchases the activeren moet ik die bank gegevens kunnen invullen.

Het screenshot hierboven is wat ik te zien krijg, maar hij blijft zeggen dat de gegevens fout zijn.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.