3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

    Bijdrager
    peterwillem

    Problemen met Apple ID

    Om mijn Icloud te blijven gebruiken moest ik mijn apple id wachtwoord in vullen. Dit deed ik  (en het goede  van uit mijn KeePass).

    Kreeg ik een melding dat er een onbekende fout is opgetreden. Paar keer geprobeerd maar steeds het zelfde.Toen maar een nieuw wachtwoord aangevraagd. Dit moest ik verifieren maar krijg dan de melding verificatie mislukt, probeer het nog een keer.

    Dit een paar keer geprobeerd maar steeds het zelfde van mislukt.

    Wat nu??


    Bijdrager
    janverweij

    Bellen met Apple, support is goed.

    https://support.apple.com/nl-nl

    • Deze reactie is gewijzigd 6 dagen, 8 uur geleden door  janverweij.

    Bijdrager
    peterwillem

    OK maar ik heb intussen 2 dingen geprobeerd. 1e VPN uitgeschakeld. Werkte niet. 2e Herstart iMac. Werkte wel dwz toen ik na de herstart op iCloud inlogde met mijn vernieuwde apple id lukte dit en de verificatie popup op mijn Iphone was verdwenen.

    Dus nog maar even wachtten met apple te bellen.

     

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.