9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    cyber_axlxa

Problemen met afspelen van videos in webbrowser

Hey, kan er iemand mij helpen? Ik ben NewtoMac.

Ik kan bij http://www.kanalenkiezer.nl/ geen videos zien. Nogthans heb ik ook windows media player geïnstalleerd. Bij finder en programma’s vind ik die terug.

Bij google.video.com kan ik de videos zien met safari, met firefox niet. In de instellingen vind ik niet direct iets terug.

Er zijn nog pagina’s waar ik op surf die niet werken bv. http://www.audi.be , eerst de taal selecteren en dan moeten er normaal knoppen verschijnen met de links naar de verschillende auto’s. Deze knoppen zijn niet zichtbaar.

Waarschijnlijk zit ik met pluggins die ik mankeer of instellingen. Vooral de microsoft pluggin om te werken mediaplayer. Flip 4macwmv heb ik ook geïnstalleerd.

groeten Alex

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, Lingerie Channel doet bij mij helaas ook niets… :wink:

Ik kan zelfs geen channels kiezen, niet alleen geen video’s zien.

Deze melding verschijnt in Firefox (niet in Safari gek genoeg):

Als u Safari (MAC) gebruikt dient u hier Windows Media Player voor Mac OSX te downloaden:

download Windows Media Player

Maar ja, die hebben we dus?

Ik heb Windows Media Player zelfs opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet echt (echt niet).

Bijdrager
    Josh

IK heb her en der de alias van de WMP neergezet zodat de Player wellicht eerder gepakt kan worden.

Bijdrager
    Lexilyn
    ”Josh”

IK heb her en der de alias van de WMP neergezet zodat de Player wellicht eerder gepakt kan worden.

De vraag is… heeft het geholpen? :P

Bijdrager
    AppelJuice

Hier kun je ook Web tv bekijken: http://mediahopper.com/portal.htm

Onder “Nederland” zie je dezelfde kanalen als in “kanalen kiezer’

Deze kan ik zonder problemen via Windows Mediaplayer bekijken!

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zie anders mooi ‘Lingerie Channel’ er niet bij staan.

Overigens krijg ik bij de eerste de beste link ook al weer geen filmpjes te zien (RTL Autowereld).

Bijdrager
    AppelJuice
    ”KarelWillem”

Ik zie anders mooi ‘Lingerie Channel’ er niet bij staan.

Overigens krijg ik bij de eerste de beste link ook al weer geen filmpjes te zien (RTL Autowereld).

Bij autowereld zit ook geen knopje dus.. zal die dr wel niet meer zijn. Veel andere doen het gewoon!

b.t.w. in plaats van lingeriechannel zijn er volgens mij heel wat meer “spannende” filmpjes te vinden op het net!!
    :?

Bijdrager
    a la Mac

Windows Media Player bestaat gelukkig niet meer (althans, de ontwikkeling ervan). Nu is er Flip4Mac! Veel eenvoudiger, gewoon met QuickTime, en wordt constant doorontwikkelt. Helaas nog geen Intel-versie…

Bijdrager
    AppelJuice

Gelukkig bestaat WMP nog steed want Flip4Mac is een en al ruk.

Laat ze dat eerst maar eens door ontwikkelen!

Maar dat is een heel andere discussie!

ps: de link in je onderschrift werkt niet echt meer!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.