3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    tobiaslf

Problemen met Addres Book en SonyEricsson T68i

Ik ben al enige tijd bezig om mijn address book van Apple te synchroniseren met een t68i. Het probleem dat ik tegenkom is dat als het bedrijfsnamen zijn er een punt voor word gezet omdat er geen voor- en of achternaam beschikbaar is. Heeft iemand hier ervaring mee? Let me know…
    Ook is het mij onduidelijk hoe het synchroniseren gaat. kan je specifiek instellen dat hij van de t68i naar je address book of andersom of echt synchroniseren heen en terug
    B.v.d.

Tobias

Bijdrager
    Igor

voor dat punt probleem heb ik geen oplossing… Ik heb dit nog nooit gehad want ik had ook gewoon contacten met alleen een voornaam…

Verder gaat het synchroniseren via isync. Als je dat programma opent het bovenin op je T68i klikt kun je instellen op welke manieren je wilt synchroniseren. Van je mac naar je telefoon op van je telefoon naar je mac of beide…

Succes!

Bijdrager
    fotogravizer

Ik ondervind dezelfde problemen, dit zuigt stevig.

Ik bedoel, wie heeft er een contactpersoon bij appleCare? Ik niet, dus lukt het me niet om deze vanuit m’n telefoon te bellen. Of ik moet een fake contactpersoon verzinnen; persoon:Apple Care, bedrijf: AppleCare :cry:

Misschien dat de laatste firmware voor de T68i helpt?
    Je kunt je firmware bij b.v. The Phonehouse laten upgraden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.