20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Imade

problemen met ad.nl

Ik heb sinds kort het rarigheidje dat ad.nl niet correct wordt ingeladen zoals te zien op de screenshot hieronder:
    http://cdn.onemorething.nl/uploads/community/6b60bb3e46b67bb2245eb81423ebf8a22a27837d_70696.png

Wat heb ik al gedaan:
    – cookies gewist
    – ccleaner uitgevoerd
    – geschiedenis gewist
    – mac herstart
    – andere browser geprobeerd zoals Firefox en Google chrome

Daarom vraag ik mij af of dit bij iedereen zo is.

edit:
    Mogelijk heb ik de ‘dader’ gevonden.
    Ik heb net Chrome naar fabriek instellingen gezet zoals geplaatst was en toen zag ik door te spelen met adblock en adblock plus de stylesheet niet geladen werd als het ware.
    Toen ik deze uitzette, deed de site ad.nl volledig weer normaal.

Bijdrager
    Shmoo

Ziet er naar uit dat er een stylesheet niet geladen wordt. Niets dat jij hieraan kunt doen.

Bijdrager
    Shmoo

Even gecontroleerd en iedereen heeft er last van ik ook, niets dat wij als gebruikers hieraan kunnen doen dit is een storing aan de kant van het AD.

Wachten dus.

Bijdrager
    SunKeeper

Ik ben dan zeker niet iedereen. Werkt hier zoals het hoort.

Bijdrager
    belfortmac

Toch gaat het bij mij ook mis.
    @SunKeeper wat doe jij anders dan de rest (serieuze vraag)

Moderator
    Night

Dan zijn ze er zeker hard mee aan het werk. @Sunkeeper: druk eens op cmd-R?

Bijdrager
    SunKeeper

Geen idee, blijft werken. Ook in Chrome. Je ziet de datum en tijd in het screenshot staan op de site.

Bijdrager
    belfortmac

Een echte hersenbreker dus!:)

Moderator
    Pete.Z

Bij mij werkt het ook gewoon zoals het hoort.

Bijdrager
    SunKeeper

En als je het met iOS probeert?

Bij mij:

Bijdrager
    belfortmac

Op IOS werkt het inderdaad wel!

Bijdrager
    Rickje

Ik heb dit ook wel eens met de facebook website gehad. Diverse dingen geprobeerd om ’t te verhelpen, uiteindelijk deed de site het 1 a 2 uur later gewoon weer wel heelmaal prima. Lost zichzelf meestal op dus voor mij.

Bijdrager
    belfortmac

Ja, dat het zich uiteindelijk wel oplost zal wel zo zijn.
    Maar je bent toch wel benieuwd naar de achtergrond en de oorzaak van het probleem.
    Ik wel in ieder geval:)

Bijdrager
    wouter57

Toevallig had ik dat afgelopen Zaterdag in Chrome. Heb Chrome toen terug gezet naar standaardinstellingen en het was opgelost.

Bijdrager
    essiw

Bij mij doet het ook vreemd op Safari, klinkt als een fout in de website die safari wel oppakt maar chrome niet. Of ze hebben specifiek voor safari code gebruikt en hierbij een fout gemaakt.

Bijdrager
    Imade

Mogelijk heb ik de ‘dader’ gevonden.
    Ik heb net Chrome naar fabriek instellingen gezet zoals geplaatst was en toen zag ik door te spelen met adblock en adblock plus de stylesheet niet geladen werd als het ware.
    Toen ik deze uitzette, deed de site ad.nl volledig weer normaal.

Bijdrager
    Shmoo

Klopt ze hebben zeg maar een ‘ full-sized achtergrond reclame van Volvo ‘ die de complete site nekt als je AdBlock aan hebt staan.

Gelijk uit mijn geschiedenis gewist en nooit meer terugkeren naar die site..
    Jiek..

Bijdrager
    essiw

Haha, geweldig die adblock van ons:P

Bijdrager
    Shmoo

Het heeft weinig met onze AdBlocks te maken maar meer met de onkunde van de mensen die bij de dagbladen aan digitale content (het web) werken.

Meestal zijn dat mensen met een verkeerde opleiding/achtergrond die vanuit de print afdeling verplaatst zijn naar de digitale afdeling van het bedrijf omdat er op de print afdeling geen werk meer voor hun was.

Kijk eens naar het verschil wanneer een site van een dagblad gemaakt wordt door web mensen.
    http://www.bostonglobe.com

Controleer die site maar eens met en zonder AdBlock, je moet goed kijken wil je het verschil zien en zo zou het ook moeten, content eerst!

Bijdrager
    essiw

Ik bedoelde dat onze adblock goed is met het blokkeren van dat soort advertenties;) Het was geen sarcasme.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.