20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Problemen met 10.3.9

Sinds ik mijn systeem heb ge-update naar 10.3.9 heb ik heel vaak dat sommige programma’s onverwachts stoppen, zomaar! Ik had het net 4 x achterelkaar bij fontagentpro 3 toen ik een bepaalde set met lettertypes (met daarin maar 11 lettertypes) uit wou zetten. ook heeft photoshop het vandaag al meerdere malen begeven net zoals cinema 4d! Mail en safari en iTunes daarentegen doen het perfect! Weet iemand hoe dat dit kan? Ik heb m’n permissies al hersteld..!
    Alvast bdankt!

Bijdrager
    Hobbes

Er zijn al heel wat toppics met fouten in 10.3.9

Bijdrager
    Dirk Petre

Via de Software Update is er een Security Update te donwloaden. Na installatie van deze update had ik geen problemen meer ( oa; crash van Omniweb, camino, Limewire,…).

Bijdrager
    iSander

Ik ga mooi nog wat wachten om m’n mac’s te updaten hoor… Elk topic bevat wel fouten door die update.

Bijdrager
    MacThijn
    ”iSander”

Ik ga mooi nog wat wachten om m’n mac’s te updaten hoor… Elk topic bevat wel fouten door die update.

Het heeft ook weer voordelen en nieuwe technieken…

Bijdrager
    Mendoza

laat je niet gek maken door een forum! ik heb nog nooit problemen ondervonden van een update en met mij waarschijnlijk velen. mochten er zich bij sommigen toch problemen voordoen (al dan niet door eigen toedoen), dan hoor je dat op een forum als dit natuurlijk het eerst. en meldt iedereen het ook.
    gewoon installeren! 8)

Bijdrager
    MacBeer

Mhhh…. systeem werkt prima. wat ik tot nu toe tegenkwam is dat Safari ineens bookmarks die ik had verwijderd (in het tablad ‘nieuws’) ineens had teruggezet. Ik merk ook dat ik in Proteus zelf moet scrollen wanneer ik met iemand chat. Normaal scrolt het venster zelf naar beneden wanneer je een nieuw bericht post of krijgt.

Bijdrager
    Kattukaz

Na de update verschillende programma’s starten niet meer op, zoals :

-Azureus
    -Cyberduck
    -misschien, meer maar deze gebruik ik veel

Dus, maar even afwachten of herstarten (met een mac..hoe is het mogelijk)

===========================
    Update – 19-04-2005
    Het antwoord voor mij was: Security Update 002 2005 opnieuw installeren
    http://www.apple.com/support/downloads/securityupdate2005002macosx1034orlater.html
    Beide programmes werken weer als voorheen.

Bijdrager
    Deskman

Dat Proteusprobleem had ik laatst ook na een update. Je moet dan een ander ‘theme’ kiezen die daar geen last van heeft. (laat nou net de mooiste er wel last van hebben….)

Bijdrager
    MacBeer

Mhhh.. sommige websites worden een beetje verkeerd gerenderd (css). Zie http://www.vkmag.com

Bijdrager
    Vin

ik vind 10.3.9 echt wel geslaagd hoor, FAP en cinema 4d en ps doen nu ff af en toe raar maar dat gaat ook wel weer over denk..!

Bijdrager
    Brimme
    ”Kattukaz”

-Azureus
    -Cyberduck

Azureus start hier gewoon op.
    heb je je permissies wel hersteld ?

Bijdrager
    Boskabouter
    ”Kattukaz”

-Azureus
    -Cyberduck

Maken die gebruik van java? dan de java update downloaden of wat ook schijnt te helpen is de security update 2005-002

Bijdrager
    worm1974

zie mijn eerdere topic, maar ik vindt het wel heel toevallig dat mijn batterij het na 6 weken (ibook 6 weken geleden gekocht) begeeft.
    En dat juist op het moment dat ik mijn ibook herstart na het updaten naar 10.3.9

Bijdrager
    Kattukaz

Na herstellen van permissies, nog geen verbetering.
    Lijkt er overigens op dat alleen bovenstaande het (nog) niet doen.

ook bij opnieuw installeren van Cyberduck is het nog niet opgelost.

Ik zoek verder……en wacht af…….:?

Bijdrager
    Mac Fundamentalist

Hebben jullie dit ook….

Bijdrager
    Yaris
    ”Mac

Hebben jullie dit ook….

Zie http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=43296

Bijdrager
    MrPapple
    ”MacBjorn”

Mhhh…. systeem werkt prima. wat ik tot nu toe tegenkwam is dat Safari ineens bookmarks die ik had verwijderd (in het tablad ‘nieuws’) ineens had teruggezet. Ik merk ook dat ik in Proteus zelf moet scrollen wanneer ik met iemand chat. Normaal scrolt het venster zelf naar beneden wanneer je een nieuw bericht post of krijgt.

is tot nu toe ook de enige fout die ik tegen gekomen ben

greetz,
    Niels

Bijdrager
    Joffry

:apple: Beveiligingsupdate opnieuw installeren: zie vorige topic: “acquisition werkt niet”. Blijkt in ieder geval voor p2p software op te gaan.

Bijdrager
    Gijs
    ”MacBjorn”

Mhhh…. systeem werkt prima. wat ik tot nu toe tegenkwam is dat Safari ineens bookmarks die ik had verwijderd (in het tablad ‘nieuws’) ineens had teruggezet.

Klopt, ik had ook ineens extra bookmarks erbij. Kennelijk is deze Safari helemaal nieuw en neemt hij de standaard bookmarks weer mee naast de bookmarks die je zelf hebt toegevoegd. Beetje stout van Apple, vind ik.:wink:

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.