4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    rolfdim

problemen mail na spontane herstart

Tijdens werk op Quadcore gaat scherm op zwart en start automatisch opnieuw op. Reden is nog steeds onbekend, het leek op stroomuitval maar andere computer op hetzelfde stroomblok had nergens last van. Schijfhulpprogramma ontdekte wat problemen die opgelost konden worden met installatieschijf, alleen het mailprogramma blijft een storing houden: emails die ik binnenkrijgen blijft de computer als nieuwe mails zien dus worden telkens opnieuw in mail binnengehaald. Alles geprobeerd, postbus opnieuw opbouwen, via voorkeuren diverse instellingen geprobeerd, niets helpt dus ik blijf telkens dezelfde mailtjes weggooien en dat zijn er nogal wat op een dag. Ik heb zoek naar nieuwe berichten op handmatig ingesteld want anders kan ik elke 5 minuten -tig mails weggooien. Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing?

Dank!

Rolf

Bijdrager
    macmaus

Welk mailprogramma gebruik je?

Bijdrager
    rolfdim

euh, mail;)

Bijdrager
    macmaus

Tidje geleden dat ik er mee gewerkt heb, maar zit er niet een functie in je account dat je je mail direct van de server kunt verwijderen als je ‘m binnen hebt gehaald? Normaal staat dat op 1 dag of week of zo, kun je volgens mij op direct verwijderen zetten. Of valt dit onder de categorie: “diverse instellingen geprobeerd, niets help”?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.