7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Apple Focus

problemen magic mouse

hallo

ondertussen dat ik mijn mac heb zijn de batterijen die ik kreeg bij aankoop leeg gegaan
    en heb er dus nieuwe ingedaan maar sinds ik die nieuwe er in heb gedaan valt de muis iedere 5 min weg en na een minuutje verbind hij zich weer
    een kennis van mij heeft het zelfde probleem met de nieuwe batterijen

ik gebruik nu duracell pluspower AA batterijen

weten jullie wat het probleem is

bvd, sion

Bijdrager
    Melbuuln

Ik heb even een oude Duracell Pluspower naast de oplaadbare batterijen van Apple en de gele batterijen van de Ikea gelegd
    Wat mij meteen opvalt is dat de kop van Duracell iets korter is dan die van Apple en Ikea.

Vermoed dat de kop van de Duracell niet goed contact maakt in de Magic Mouse.

Bijdrager
    iKweethetbeter

Tip: gebruik oplaadbare batterijen voor je Magic Mouse. Koop een setje van 4 NiMH, bv Eneloop (met bijpassende lader als je die niet hebt), dan heb je altijd stroom voor je muis!

Bijdrager
    Apple Focus

ik heb nog thuis batterijen liggen ikea en deze doen het goed

thx voor de reacties

Bijdrager
    bartb112

Dit had ik met mijn trackpad, er zit inderdaad lengte verschil in de verschillende merken batterijen.
    Ander iets langer en problemen weg, ging om 0,5mm per batterij.

Bijdrager
    sedikit

De magic mouse is een fantastisch ding. Maar er is één bezwaar: de batterijen zitten te ruim, waardoor ze tegen het dekseltje drukken, en dus het dekseltje eruit valt (misschien wat minder pochen op Apple’s design).
    Mijn oplossing voor te ruim zittende batterijen: een “plaatje”(plat propje) maken van aluminium(keuken)papier, dat tussen de negatieve pool van de magic mouse en de negatieve batterij-pool zetten. De batterij zit dan klem.

Bijdrager
    Apple Focus

Sedikit bedank voor de tip zo kan ik mijn oude van durabel ook nog gebruiken

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.