6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Ni3l55

Problemen MacBook Pro zonder batterij, nieuw Logic Board

Hallo OMT’ers,

Sinds een maandje heb ik mijn Mac weer die daarvoor 4,5 maand ‘out of running’ was; een kapot Logic Board.
    Na reperatie bleek ook de batterij kapot te zijn, die ik waarschijnlijk komende maand ga vervangen voor een nieuwe batterij.

Het probleem was gelijk toen ik mijn MBP weer had, dat die uit de sluimerstand ging en opeens uitviel (inmiddels is dit opgelost)
    Probleem met opstarten (MagSafe erin meestal direct aan, maar soms ook niet en werkte traag) en als laatste dat mijn Mac steeds uitviel en niet aanging als ie aangesloten was aan mijn Philips TV met HDMI.

Waardoor zou dit komen? Het nieuwe Logic Board (wennen)? Of juist het ontbreken van een batterij.

Het gaat hier om een MacBook Pro 13″ early 2011 met een LB met 2,3GHz en een Intel i5 sandybridge core.

Met voorbaat dank,

Niels

Edit: sinds vorig jaar november zit er nieuwe RAM in mijn Mac, maar toen nog met het oude RAM zou dat dit het probleem zijn?

Ik hoop zelf dat het ontbreken van een werkende batterij het probleem is.

Bijdrager
    Ni3l55

Iemand een idee?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik niet.

Bijdrager
    Ni3l55

Heeft iemand nog een idee?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Nóg 1?
    Dat is wat teveel gevraagd!

Zou je het niet aan Apple vragen?

Bijdrager
    MusicDiana

Mijn laptp macbook werkt traag en wil niet updaten. Ligt vermoedelijk aan de moederbord.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.