6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bramwittendorp

Problemen MacBook generatie 2010 aansluiten op TV

Ik heb continu problemen met het aansluiten van mijn MacBook op mijn TV, het Mini-DVI kabeltje naar HDMI is gekocht bij Max Me, dus zou goed moeten werken.

Op mijn televisie krijg ik de melding geen signaal.

Nu weet ik dat er wat stof in de aansluiting in mijn MacBook zit, maar is dat een reden om niet te werken?

Het scherm wordt wel blauw als ik de aansluiting erin heb en de tv aanzet op HDMI, maar in de menubalk verschijnt niet de informatie over het beeldscherm.

Bijdrager
    poing

Heb je het juiste hdmi kanaal gekozen van je tv?

Bijdrager
    bramwittendorp

Ik heb het met diverse hdmi kabels geprobeerd bij allebei komt er toch weer de melding.

Af en toe heb ik wel even beeld maar dat is erg schokkerig.

Bijdrager
    poing

Kan zijn dat je een slecht werkend mini dvi kabeltje hebt, maar je bent niet de eerste met dit soort problemen zie dit draadje http://www.macosx.nl/community/topic/macbook-pro-aangesloten-met-hdmi-geen-beeld

Bijdrager
    poing

Heb je trouwens een Macbook die via de minidisplay alleen beeld doorgeeft of ook geluid?

Bijdrager
    lyrick

Ik heb dit probleem ook gehad me rot gezocht naar een oplossing,maar uit eindelijk zat dit toch in het dvi kabeltje.Mijn advies vraag even in je buurt of er iemand een ander dvi kabeltje heeft en probeer het.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.