9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    itsmi

Problemen iTunes

Sinds kort heb ik een andere pc (iTunes reeds geinstalleerd), mijn iPod heb ik echter al wat langer en heb deze dus ook op een andere pc gebruikt. Nu kan ik op mijn nieuwe pc geen muziek van de pc naar mijn iPod verslepen, de pc herkent de iPod wel en muziek van de iPod afspelen gaat ook zonder problemen.

Ik weet niet hoe ik er voor kan zorgen dat ik de muziek op mijn Ipod weer kan bewerken zonder eerst mijn iPod te moeten resetten, er staat veel ‘dierbare’ muziek op etc..
    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    ragoooon

Eumh heb je automatisch synchroniseren aanstaan op die iPod, dat kan de oorzaak zijn kies dan voor handmatig overzetten.

Bijdrager
    Zeikhoff

Je zou de muziek eerst van je ipod af kunnen halen naar je nieuwe ‘pc’.
    Dat kan met EphPod (als het echt om een pc, dus windows, gaat).
    Op een Mac kan het met Senuti.

Als je dan je muziek veilig hebt gesteld, kun je je Ipod restoren en is het waarschijnlijk opgelost.
    Wel vervelend misschien, maar ik denk dat het je een hoop tijd scheelt itt het helemaal uitzoeken wat nu het precieze probleem is…

Bijdrager
    Nikita

De Sticky bovenaan het iPod en iTunes forum!!

Is het nou echt zo moeilijk om even iets verder te kijken dan je neus lang is…? :sealed:

Bijdrager
    Oppie

Nikita, niet zo hardvochtig zijn, joh. Je hebt natuurlijk gelijk, maar het is zijn eerstje postje nog maar… :innocent:
    Zou het de warmte (hitte) zijn?!

Itsmi, welkom hier op MacOSX.nl.
    Eerst even zoeken, en dan eventueel vragen is op elk forum het devies. 8)

Bijdrager
    Nikita

Ik geef tenminste nog een link, dat doet lang niet iedereen…
    Maar kom op zeg, dit topic staat in het iPod & iTunes forum en daar moet je eerst komen voor je op de Nieuw Topic-knop drukt… Dus moet ‘ie de Sticky gezien hebben :sealed:

Bijdrager
    Mr.David

Misschien heeft hij erover heen gekeken!:wink:

Bijdrager
    itsmi

Inderdaad, ik had er overheen gekeken, sorry hoor!

het probleem is inmiddels opgelost, bedankt!

Bijdrager
    Nikita

Ok :)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.