8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    SvD

Problemen installeren osx

Hoi, Als ik osx wil installeren krijg het volgende probleem…
    De instal stopt, krijg als melding "Er zijn installatie fouten opgetreden, bestand kan niet aan archief worden toegevoegd.
    Dan gebeurt het volgende, als ik opnieuw wil opstarten isn osx 10.04 dan bevriest mijn systeem en krijg een "unsolved kernel Panic".

Wat moet ik hier nu mee? is er iemand met goed advies.

SvD

Bijdrager
    Boris

Heb je geprobeerd je harde schijf helemaal te wissen en dan een schone installatie uit te voeren? En installeer je vanaf een gewone install CD of disk images?

Bijdrager
    SvD

Hoi, ik heb een schone installatie gedaan via mijn opstartdisks.  os9 en osx 10.04 geen probleem, maar als ik wil updateten naar 10.1 dan stopt de installatie. Wil ik de computer herstarten, dan krijg ik de kernel melding en mijn systeem loopt vast.

SvD

Moderator
    Adriaan Mol

Hoe update je naar 10.1? Via Software Updater of een CD?

Bijdrager
    SvD

Via een cd…

Bijdrager
    Zout

Als je nou even die Update cd even aanpast zodat je daar van kan installeren. Kan je het helemaal opnieuw installeren, misschien werkt dat. ???

Moderator
    Adriaan Mol

Misschien kan je het beter via de Software Updater proberen.

Anoniem

Je moet de MacOS 10.1 als opstart cd selecteren in de 'system preferences' en dan start hij wel op.
    updaten naar 10.1.1 en 10.1.2 is weer een ander verhaal dan moet je eerst een 'Security update' en 'Installer update' installeren voordat je Mac 10.1.1 wilt installeren en na elke installatie herstarten.
    succes

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.