12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    ikellyx

Problemen installatie BitTorrent

Hallo,

Ik heb sinds gisteren geprobeerd BitTorrent, samen met nog een paar mogelijke download programma’s te installeren.
    Hij download het bestand, maar het installeren wilt gewoon niet lukken. Hij blijft bij een bepaald punt hangen in het installatie programma;
    Ik heb de voorwaardes moeten accepteren, en vervolgens blijft hij bij ”offer” hangen. Hij gaat gewoon niet verder en je kunt niks doen (in het installatie programma).
    Dus heb ik geprobeerd wat andere download programma’s te downloaden en te installeren, maar hij blijft bij dit punt gewoon verder niks aangeven.
    Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen ?

Bijdrager
    RWK

Is een bekend probleem. Hier hetzelfde bij Utorrent. Zal vast door Mavericks komen.
    Installeer Transmission. Ook een mooi programma en doet wat hij moet doen.

Bijdrager
    NTG

Transmission is veruit de beste torrent-client die je op de Mac kan krijgen. Mensen gebruiken µTorrent vooral omdat het zo’n bekende naam is.

Bijdrager
    RWK

en vast ook omdat ze adverteren dat het een lichtgewicht programma is..

Gebruik nu transmission en wauw dat is perfect:)

Bijdrager
    csteelooper

Zoals zoveel van de mensen van Panic. Maar helaas wel enigszins aan de prijs… Ik werk zelf met Vuze (voorheen Azureus), maar heb nog niet getest of-ie goed met Mavericks wil werken. Dat komt vanzelf wel een keertje. In ieder geval weet ik wel dat Unison (newsleecher) goed werkt.

Bijdrager
    TKroon

Transmission is super. Simpeler kan niet en dus zonder overbodige dingen.

Bijdrager
    csteelooper

whoops… Ik was geloof ik in de war met Transmit… Dát is van Panic. Transmission ken ik zelf niet. Misschien maar eens proberen als blijkt dat Vuze niet meer wil werken…

Bijdrager
    CorMac

Transmission is idd een goed, degelijk en simpel programma.

Bijdrager
    ikellyx

Bedankt voor de reacties ! Ik ga eens een aantal programma’s proberen dan ;).
    Was zelf ook al bang dat het iets met Mavericks te maken had :\

Bijdrager
    ikellyx

Transmission werkt perfect ! Bedankt:D

Bijdrager
    KarelWillem
    csteelooper op 25 oktober 2013

… Ik werk zelf met Vuze (voorheen Azureus), maar heb nog niet getest of-ie goed met Mavericks wil werken….

Gaat prima.

Bijdrager
    csteelooper

Heheh… Daar was ik inmiddels zelf ook al achter, maar toch bedankt @KarelWillem

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.