3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    prryvnhrk

Problemen Hotmail en Mail-app op Macbook Pro

Ik heb al enige tijd het probleem bij hotmail dat mijn mails niet bewaard worden. Na ongeveer een maand verdwijnen de mails die ik zelf niet verwijder automatisch uit mijn postvak in. Op mijn iPhone 7 doet hij het precies hetzelfde. Nu was dat tot voor kort niet zo’n probleem, maar sinds kort heb ik een nieuwe Macbook Pro waar het zich nu ook voor doet.

Toen ik mijn nieuwe Macbook Pro kreeg heb ik alles van mijn oude Air over gezet naar de Pro en liep alles op rolletjes en nog precies hetzelfde zoals ik gewend was. De mails bleven gewoon bewaard in mijn postvak in op de Macbook. Kort na het installeren kreeg ik problemen met het versturen van mails en heb ik per ongeluk (sorry, ik heb hier absoluut geen verstand van) een iMap instelling verwijderd. Nu blijkt ineens dat ik al mijn mails van afgelopen anderhalf jaar kwijt ben.. Alle mails ouder dan anderhalf jaar geleden heeft hij schijnbaar bewaard in een POP map.

Ik vind het super bizar dat deze mails ineens verdwenen zijn, ook zeker omdat ik nooit een melding heb gehad dat er iets verwijderd werd. Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen en wat ik daar voor moet doen? Het probleem zit hem denk ik bij hotmail maar ik heb geen idee wat ik moet aan passen en heb al heel vaak proberen te zoeken naar een oplossing.

Alvast bedankt!

Mvg, Perry

Bijdrager
    Shmoo

Al eens bij Outlook.com (zo heet dat tegenwoordig) ingelogd en gekeken hoe daar de instellingen staan?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Heeft dit niet te maken met de instellingen van de mail app zelf?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.