7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Lleon

problemen groepen mail

Wanneer ik post verstuur naar een groep ontbreken steeds enige emailadressen. Ik heb ergens op het net gelezen dat de naam van de groep een aaneengesloten naam behoort te zijn. Ook moet het emailadres correct zijn. Ik heb dit aangepast. Het lijkt iets beter te gaan, maar toch krijgen niet alle geadresseerden de post. Wie weet een oplossing?

Bijdrager
    Peach

Zeker dat het probleem bij jou ligt?
    btw: lijkt me toch maar logisch dat het emailadres moet kloppen, niet?:P

Grtz Peach

Bijdrager
    MacAdder

Ik weet wel dat een heleboel agressieve spamfilters automatisch de mailtjes eruit filteren die aan veel personen tegelijk zijn gericht. Misschien is dat het?

Bijdrager
    Bedulis

krijg je error delivery melding? Dan probleem bij andere kant, anders wordt er niets verstuurd en zou ik groep nog een keer opnieuw aanmaken.

Bijdrager
    MacAdder
    ”Bedulis”

krijg je error delivery melding? Dan probleem bij andere kant, anders wordt er niets verstuurd en zou ik groep nog een keer opnieuw aanmaken.

In het geval dat een spamfilter hem eruit filtert, dan krijg je als verzender geen foutmelding. Ik spreek uit ervaring, want zodoende werden een heleboel belangrijke mails bij mij meteen in de prullenmand gedumpt door (toen nog) Outlook. :wink:

Bijdrager
    Lleon

Ik krjg geen error-melding. Met fout emailadres bedoel ik wel een bestaand adres, maar een adres dat niet voldoet aan de geldende eisen. Het spam-filter in mail is dat uitschakelbaar?

Bijdrager
    Bedulis

ja, onder voorkeuren bij kopje reclame kun je wel of niet aanvinken. Als je geen error melding krijgt dan wordt er waarschijnlijk niets verstuurd. Dus zou ik de groepen nog eens goed nakijken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.