6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rickjan

Problemen Gmail i.c.m. Mavericks update

Goedemiddag,

Ik heb enige tijd geleden mijn Mac ge├╝pdatet naar Mavericks. Na de installatie heb ik een probleem met mijn Gmail mail in het programma Mail (van Mac).
    Mijn Gmail mail heeft een heel aantal verschillende mappen. Na de update zijn de berichten in deze mappen door elkaar gegooid en kloppen de naam van de verzender en de onderwerpen niet meer. Als de betreffende mail open zie ik een andere verzender en onderwerp staan en zelf een totaal verkeerde datum.
    Als het Gmail account bekijken op google.nl dan staan de mappen, de mailtjes in die mappen en de onderwerpen en verzender en tijdstippen wel gewoon goed.
    Ik heb het account verwijderd en weer toegevoegd, maar er is geen verbetering in gekomen.

Hebben meerdere dit probleem? Weet iemand een oplossing hiervoor?

Graag hoor ik er dan van!
    Bedankt!

Bijdrager
    tw
    Bijdrager
    rickjan

Zijn hier oplossing voor (uitgezonderd over gaan naar Outlook)? Of moet je wachten tot een nieuwe update?

Bijdrager
    tw

durf ik niet te zeggen.. als er een oplossing is dan zou ie tussen de comments kunnen staan want het bericht zelf geeft aan dat er nog geen fix is

“Your best solution for now? If you’re a huge Gmail user on the Mac, it’s worth checking into a third-party client, such as Sparrow, Postbox or Mailplane. I’ve gone back to the standard web client for Gmail for now, until I can try the beta of Mail Pilot. Sorry, Mail, our brief fling is over.”

Bijdrager
    ajongebreur

Ik heb na veel ellende met mail een ander mailprg gekocht. Airmail. Het werkt fantastisch met mijn Gmail. Maar……
    Het gekke is dat na een paar dagen mail ook weer gewoon werkt.
    Ik heb wel div keren mijn account verwijderd en opnieuw weer opgezet. Ik blijf wel Airmail gebruiken.

Bijdrager
    Nikita

Ik heb sinds de 4e of 5e (?) beta van Mavericks dat Mail het aantal nieuwe berichten in het Dock bij het logo niet meer goed weergeeft. Soms staat er niks, terwijl er wel een bericht in de inbox staat, maar in elk geval staat er altijd een lager aantal dan er daadwerkelijk zijn.

In het verleden kon je volgens mij aangeven dat je in het Dock geen badge wilde laten zien, maar ik kan dat inmiddels niet meer vinden. Op zich wordt de post wel goed opgehaald, maar ik erger me er wel de vlekken aan:x

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.