8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    CedricH

Problemen bij versturen van SMSen (iPhone 3GS + Proximus)

Ik heb sinds deze middag rond een uur of 5 problemen met het versturen van smsen met mijn iPhone 3GS (iOS 4.1). Ik krijg het bericht dat hij het verzenden van het bericht mislukt is en dat ik het opnieuw moet proberen, meestal lukt het dan uiteindelijk wel na 2 keer opnieuw verzenden. Voor vandaag heb ik er nooit problemen mee gehad, de laatste update van iOS draai ik ook al sinds vorige week zonder problemen. Ik zit bij Proximus in België (zoals altijd al). Berichten ontvangen is ook geen probleem. Het ligt niet enkel aan de mast hier want ik had het probleem ook een 20 tal km verder waar ik even moest zijn om iemand op te pikken. Zijn er nog mensen met dit probleem of ligt het aan mij?

Bijdrager
    bupaul

Hier in Almere heb ik geen problemen (tmobile)

Bijdrager
    Burten

Hey

Ik heb juist hetzelfde probleem sinds een uur of 5 (woon ook in België). Ik heb een nokia 5000. Ik heb mn simkaart ook al in een ander toestel geplaatst en daar had ik hetzelfde probleem. Ik dacht dus dat het aan mn simkaart lag, maar blijkbaar heb jij hetzelfde probleem.

Bijdrager
    CedricH

Het zal dan aan Proximus liggen waarschijnlijk. Ik was al bang dat er iets aan mijn iPhone was! Hopelijk lossen ze het snel op want ik vind het behoorlijk irritant :angry:

Bijdrager
    Burten

Ja khoop het ook dat het vlug opgelost wordt, want nu moet ik soms een stuk of 8 keer proberen tegen dat een bericht verzonden is ofzo :s

Bijdrager
    Tha_Matt_Man

Zelf ook problemen met het versturen van smsen, sinds deze avond kan ik er helemaal GEEN meer verzenden, heb wel de oorzaak gevonden:

“Klantendienst gecontacteerd, er schijnen inderdaad (landelijke) problemen te zijn. Echter gaat het bij de ene gsm wel en bij de andere niet. Als ik vraag hoe dit kan zou het – volgens de klantendienstoperator – iets te maken hebben met op welke server je aangemeld bent met je gsm toestel. Even de gsm in en uitschakelen en hopen dat je dan op een andere server bent aangemeld zou niet helpen, daar je steeds op dezelfde word aan en afgemeld, afhankelijk van je gsm nummer.”

Bron:
    http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=27156

Bijdrager
    Tha_Matt_Man

Probleem is ondertussen opgelost blijkbaar:)

Bijdrager
    AirBag

Het was Proximus:) een paar netwerkproblemen :-/

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.