5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    DBLCreations

Problemen App Store

Hey iedereen,

Sinds deze namiddag heb ik 2 updates in de app store. naar gewoonte klikte ik op update, toen ik mijn wachtwoord in wou geven merkte ik echter dat er al een ander e-mail adres was opgegeven.

Ik merkte ook op dat de twee updates die de App Store wou doen van de twee Apps helemaal niet op mijn Mac geïnstalleerd zijn :-|. Het zijn namelijk 2 games, en ik heb geen enkele game op mijn macbook pro geïnstalleerd aangezien dit mijn werkcomputer is.

Ik heb eigenlijk niks speciaal gedaan, behalve dat ik laatst mijn Gegevens allemaal naar mij Drobo heb overgezet en sinds gisteren ben ik ook begonnen met iMovie projecten. Verder niets. Iemand idee wat ik juist verkeerd zou kunnen gedaan hebben?

Bijdrager
    jesper211232

Misschien heeft dit er iets mee te maken? linkje

Bijdrager
    DBLCreations
    jesper211232 op 13 mei 2014

Misschien heeft dit er iets mee te maken? linkje

Wel dat dacht ik ook, maar ik koop al mijn software/spelletjes.Had al wat rond gegoogled:-) Verder heb ik op deze Mac ook helemaal geen spelletjes:-) want mijn Macbook pro gebruik ik voor werk zoals ik dus al aangaf, ik huur al de apps van adobe, en alle verdere software die ik nodig heb is ook allemaal aangekocht. Ik hou al mijn facturen van de itunes store en app store bij in een archief:-) (godzijdank)

Maar goed, ik heb daarnet even proberen inloggen in mijn account in de app store en toen ik bij mijn betaal info ging, stonden er rode letters dat ik het een en ander moest bevestigen omdat er blijkbaar iemand anders mijn account probeerde te benaderen… (mijn account heeft mijn creditcard gegevens) behalve mijn 3 cijferige code en de einddatum van mijn creditcard gelukkig niet natuurlijk.

Ik heb alles dus opnieuw ingegeven. Toen heb ik met spotlight opnieuw gezocht naar die 2 doelbewuste games en toen kwamen ze wel tevoorschijn in spotlight! Ik heb ze dus netjes verwijderd, 2 games die overigens nog gratis aangeboden worden, zo blijkt. Nu ben ik dus verlost van dat vervelend gedoe.

Bedankt voor de hulp alvast!

Bijdrager
    macpro

Wijzig je iCloud wachtwoord.

Bijdrager
    DBLCreations

Hey Macpro,

Bedankt voor je antwoord maar is intussen opgelost hoor. Ik heb vanzelfsprekend mijn wachtwoorden allemaal veranderd, aangezien er een poging gedaan is tot achterhalen van mijn creditcard gegevens:-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.