5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    koetjes

Probleempje printen vanuit voorvertoning (opties doorgestreept)

Vanuit ieder programma heb ik al mijn printer opties, behalve vanuit voorvertoning en laat ik nou vanuit de voorvertoning het meest printen en bij voorkeur zwart-wit. Hoe krijg ik mijn opties terug?

/uploads/community/33ef0075977894847b0f90148c94a66f907b7b51_81052.png

Bijdrager
    sedikit

Misschien dat je die foto kunt laten zien: click op (in je reactie/bewerk) Img. Browse naar de afbeelding, wacht even tot hij geladen is(dat duurt even) en dan “Voeg toe”. Afgezien daarvan, begrijp ik je vraag niet zo goed. Als je een afbeelding opent in Voorvertoning, krijg je toch zo’n printvenster? Of krijg je dat helemaal niet? Want daarin staan alle opties:

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    sedikit op 12 mei 2014

Misschien dat je die foto kunt laten zien: click op (in je reactie/bewerk) Img. Browse naar de afbeelding, wacht even tot hij geladen is(dat duurt even) en dan “Voeg toe”.

Nog makkelijker is om op „Bewerk” te klikken en dan

vóór en

ná de URL van de afbeelding te zetten, dan hoef je hem niet eens een tweede keer te uploaden. Zo dus:

[img]http://cdn.onemorething.nl/uploads/community/33ef0075977894847b0f90148c94a66f907b7b51_81052.png[/img]

Dan krijg je dit te zien in het originele bericht:

Bijdrager
    sedikit

Volgens mij zei ik ook iets dergelijks Jakko ;-) Eén stapje verschil!. En ondertussen is de TS achter de horizon verdwenen…

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Volgens mij raadde jij aan om de afbeelding opnieuw te uploaden, en ik om de bestaande te gebruiken — dat lijkt me toch een wezenlijk verschil:)

Maar ik moet zeggen dat ik het nog nooit gezien heb dat opties doorgestreept staan in het printvenster, laat staan dat ik zou weten hoe je dat oplost.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.