11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    KarelWillem

Probleempje met ‘Probleempje met DVD branden van….’

En ja hoor! Daar gaan we weer:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=94800

De illegaal-roepers weer in actie! :D :wink:

We hoeven het vast niet nog een keer uit te leggen?

Dit is net zo illegaal als het helpen oversteken van een oud omaatje bij een druk kruispunt.

Je kan het er mee eens zijn of niet.
    Illegaal roepen in dit geval is je gewoon afzetten tegen de wet in Nederland.

Bijdrager
    atimago

zo ken ik er nog een paar. Iedereen wil toch betaald worden voor werk. Jij het liefst ook voor het helpen van dat oude omatje

Bijdrager
    KarelWillem

Daar gaat het toch helemaal niet om???

Het gaat er om dat het roepen van ‘ILLEGAAL’ in dit geval helemaal nergens op slaat.
    Dat is wettelijk gezien nergens op gebaseerd.

We weten inmiddels allemaal wel dat dit gewoon mag.
    Het is vaak genoeg uitgelegd inmiddels, mag ik aannemen?
    Wees er blij mee of niet, maar vooralsnog is dit in Nederland niet illegaal.

En dat helpen oversteken van dat oude vrouwtje doe ik helemaal voor niets hoor. :D

Bijdrager
    fozzy

Wrum mut dr dan n slotje op? Als het wel mag volgens jou? :wink: :wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Wrum denk je dat ik dit topic heb geopend dan volgens jou? :wink:

Bijdrager
    MacX

Helemaal eens met KarelWillem, ook ik wordt doodziek van al die slotjes. Van mij mogen die sleutel bazen allemaal achter slot en grendel.

Bijdrager
    Turbanus
    ”MacX”

Helemaal eens met KarelWillem, ook ik wordt doodziek van al die slotjes. Van mij mogen die sleutel bazen allemaal achter slot en grendel.

Kom jij dan even de verantwoording nemen?

Bijdrager
    KarelWillem

Waarvoor Turbanus?

Het is een beetje onzinnig om telkens weer die discussie van het al dan niet illegaal zijn van zaken te laten oplaaien.

Zullen we dat even overlaten aan de mensen die er ‘verstand’ van hebben (nou ja, verstand…)?

Als iets wettelijk niet illegaal wordt bevonden, dan mag je ook aannemen dat het dat niet is.
    Is niet zo heel moeilijk hoor.

Zo zijn er vast nog wel een paar dingen in de wetboeken te vinden waar we een dikke discussie over kunnen opzetten, maar het is hier niet de bedoeling eigen rechtertje te gaan spelen toch?

Zeg rustig als je het ergens niet mee eens bent, maar ga geen dingen roepen die niet waar zijn.

Bijdrager
    bhaenraets

Schendingen van auteursrecht zijn moreel verwerpelijk en horen m.i. daarom niet thuis op een beschaafd forum. Of het nu net wel of net niet legaal is doet daar niets aan af.

Bijdrager
    Turbanus
    ”bhaenraets”

Schendingen van auteursrecht zijn moreel verwerpelijk en horen m.i. daarom niet thuis op een beschaafd forum. Of het nu net wel of net niet legaal is doet daar niets aan af.

En zo is het.

KW je kruisvaart om mijn term illegaal in twijfel te trekken kan mischien best te onderbouwen zijn, maar ik volg gewoon de regels van dit forum. Als er tegen de regels van dit forum wordt gepost is dat dus voor mij illegaal.

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. Dat is ook een standpunt ja.

Enfin, we zijn er al uit:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=94801

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.