3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    T-man

probleempje met mail

Beste mensen,

Ik heb sinds een paar dagen een probleempje met mijn mail programma (gewoon mail van apple zelf). Volgende is namelijk het geval. Wanneer er mail binnenkomt zie ik dat er nieuwe messages binnen zijn gekomen. Op het moment dat ik de nieuwe mailtjes aanklik zie ik dit staan:

The message from “Adobe Systems Benelux” <events@adobe.nl> concerning “Creative Suite 2.0 en Photoshop CS2 lancering tijdens Adobe Live!” has not been downloaded from the server. You need to take this account online in order to download it.

Het laatste deel van de melding: has not been downloaded from the server. You need to take this account online in order to download it. is telkens hetzelfde.

Op het moment dat ik mail quit en weer opnieuw opstart staat het mailtje inclusief alles wel gewoon in het mailprogramma, klaar om te lezen en inclusief eventuele attachments.

Ik heb dus niets veranderd. Probleem is ontstaan uit het niets.

Iemand enig idee of ervaring met dit probleem? Ik hoop dat iemand me kan helpen.

groeten T-man

Bijdrager
    MaartenvdS

Hetzelfde probleem komt bij mij ook voor. Maar dan bij de verzonden berichten.
    Even een andere postbus selecteren helpt meestal wel. Een echte oorzaak heb ik nog niet gevonden.
    :?

Bijdrager
    Jecman

Hier bij mij is dit probleem dus ook ontstaan… Bij mij is het sinds de upgrade naar Tiger. Dacht dat het hier iets mee te maken had, maar blijkbaar dus niet… Wie oh wie heeft hier een oplossing voor gevonden?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.