5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    patricknano

Probleempje met het Shufflesymbool!

Hallo allemaal,
    Als ik liedjes afspeeld bij mijn afspeellijsten of ergens anders krijg ik steeds het shuffle symbool. Eerst had ik dit volgens mij helemaal niet maar vandaag is het er opeens gekomen.(misschien heb ik iets ergens onbewust aangezet of uitgezet:kan) Ik dacht dat dat symbooltje alleen maar kwam als je op shuffle songs drukt, maar nu heb ik dit icoontje ook als ik gewoon liedjes beluister bij bijvoorbeeld de afspeellijsten. Bij de ipod nano overzichtshandleiding staat dat dit symbool verschijnt als de ipod nano is ingesteld op het afspelen van nummers of albums in willekeurige volgorde.
    Daar kan ik niet zo veel mee, weten jullie hoe ik dit symbool uit kan zetten voor de afspeellijsten en songs? (ik snap dat dit symbool verschijnt als je e functie shuffle songs gebruikt)
    Ook nog een klein vraagje, maar wat niet zo heel belangrijk is: Weten jullie wat de geluidcontrole(sound check) is en betekent? Dit heb ik uit staan.

Alvast Bedankt,

Patrick

Bijdrager
    ragoooon

Souncheck zorgt ervoor dat alle liedjes op gelijk volume spelen, correct me if i’am wrong.
    Voor het shuffle probleem, naar instellingen gaan en dan shuffle klikken, daar kan je kiezen voor nummers, albums en uit. Als je voor uit kiest moet het symbool zijn verdwenen. En lees toch gewoon even de handleiding :x !

Bijdrager
    patricknano

Dank je weer een probleem verholpen!
    Ja zal ik doen, normaal doe ik dat ook wel, maar had nu alleen opgezocht wat het symbool betekende. Bedankt.

Patrick

Bijdrager
    ragoooon
    ”patricknano”

Dank je weer een probleem verholpen!
    Ja zal ik doen, normaal doe ik dat ook wel, maar had nu alleen opgezocht wat het symbool betekende. Bedankt.

Patrick

Normaal doe je dat wel hé? http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1147870#1147870

Bijdrager
    patricknano

Inderdaad kijk maar even naar die andere post…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.