7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Kjelle_ve

Probleempje itunes

Oi,

Ik heb op 4 oktober in de itunes store: When you were young van The Killers gekocht. Eigenlijk niet gekocht, ik heb om de 2 maand recht op 10 gratis nummers via mijn provider. Nu heb ik dat al een stuk of 6 keergedaan. Maar nu heb ik een mac gekocht en al mijn muziek overgezet. Maar dat nummer van the killers vind i knergens meer. Waarschijnlijk heb ik het gewist. Kan ikdit opnieuw downloaden? Zonder bij te betalen? Ik wil dat nummer terug. Ik heb bewijzen in mijn iTunes receipt en in mijn account info. Maar hoe geraak ik nu terug aan dat nummer?

Moderator
    unSOUND

Apple geeft in de voorwaarden duidelijk aan dat je maar 1 maal mag downloaden, en dat je zelf voor een backup moet zorgen… is sowieso beter natuurlijk.

Bijdrager
    LEXY

Ik ben bang voor je dat dat niet gaat lukken. Als je per ongeluk een CD als pannen onderzetter gebruikt, hoef je ook niet aan te komen bij de platenwinkel met je bonnetje… :innocent:

Bijdrager
    JDVM

Dit probleem had ik ook, maar die bestanden kun je op een of andere manier niet backuppen?:?
    Ik had heel mijn bieb gebackupped, maar hij kon dat specifieke nummer niet vinden. Gelukkig heb ik mijn gekochte muziek uiteindelijke toch gekregen omdat het “gekocht was voordat deze nieuwe regeling in ging”. Misschien ook ff proberen te mailen?

Bijdrager
    tommy666

dus Legale muziek die je via itunesbinnenghaald hebt,kun je geen tweede keer downlaoden zonder opnieuw te betalen?das wel zonde:( seves dan toch maar is een back-up maken.

Bijdrager
    JDVM

Staan deze bestanden dan wel gewoon in de map iTunes Music? :S

Bijdrager
    Kjelle_ve

ik zal het per ongeluk verwijderd hebben. Ik heb grote kuis gehouden bij het verslepen naar mijn mac. Met spijt….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.