10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Gilles0502

Probleem Word 2016 met macOs Sierra

Goedemiddag,

Sinds ik mijn mbp 13″ (Late 2011) heb geüpdatet naar macOs Sierra, ondervind ik veel
    problemen met Word 2016. Wanneer ik aan het werken ben met Word crasht deze constant.
    De applicatie sluit zichzelf telkens af, wat zeer irritant is. Dit is een veel voorkomend probleem las ik
    al op het internet. Maar heb tot nu toe nog een oplossing gevonden.

Hopelijk heeft een van jullie een oplossing voor dit probleem.

Alvast bedankt

Bijdrager
    SunKeeper

Als ”één van jullie” Microsoft is, wel.:evil:

Volgens mij is de support qua OS en bugfixing een zwaar drama qua Office. Ik hoor deze problemen namelijk uit allerlei hoeken komen. Ik denk niet dat Microsoft Office gelijk is gaan testen op de Sierra beta. Ik denk dat ze nog moeten beginnen.8-O

Bijdrager
    makasa

Herinstallatie van office heeft bij mij gewerkt. En de laatste updates installeren.

Bijdrager
    Gilles0502

Herinstallatie heb ik ook al geprobeerd maar heeft het probleem niet opgelost. Alles is up-to-date. Zowel macOs als Microsoft Office 2016

Bijdrager
    J-P-H

De problemen waren vooral in het begin van Sierra.
    Inmiddels hier geen problemen meer op MBP2011, MBP2010, MB2008, MBA2013, MBP2016.
    Zowel updates van Sierra en Microsoft zijn nodig. Ook Microsoft Update wordt regelmatig aangepast.
    Als dit alles niet voor je werkt, dan is er misschien wat anders aan de hand. Oudere versie van office die misschien nog op je mac staat of restanten heeft achtergelaten?

Bijdrager
    Gilles0502

Ja ik heb ook nog Office 2011 op mijn laptop staan. Zal deze straks verwijderen en kijken of het probleem dan opgelost is.

Bijdrager
    Gilles0502

Heb Office 2011 ondertussen al verwijderd, maar heb nog steeds last van dit probleem.
    Iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    Targaryen

Zeker dat je de laatste updates hebt draaien? Ik draai hier Office op Windows 10 en op OS X en ik heb geen problemen. Op alle machines draait de laatste versie van Word.

Bijdrager
    Gilles0502

Probleem is opgelost. Er waren nog restanten achtergebleven van Office 2011 na het verwijderen ervan.

Bijdrager
    hh

Iemand een idee hoe het komt dat ik de Updates van Microsoft Office 2016 for Mac niet kan uitvoeren. Het gehele proces wordt doorlopen maar vervolgens zie ik in de info dat het nog steeds gaat om de oude (15.30) versie gaat.
    Van alles al geprobeerd. De 2011 versie is volledig verwijderd, ik heb het met Autotupdate gedaan (die steeds weer aangeeft dat ik moet updaten, ook na de update uitgevoerd te hebben zgn.) en volgens de handmatige methode.
    Niets helpt.

Kan dit ook nog te maken hebben met Sierra (10.12.5) als besturingssysteem ?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.