5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    kreativlab

probleem website

Hallo,

Ik heb een website gemaakt waarvan de tumbnail scroller in internet explorer niet goed staat:
    http://www.obiwandfilm.de is de website, ik ben geen html pro kan iemand mij helpen om deze goed te krijgen, dus te lijnen met het filmpje erboven?

timo

Bijdrager
    Dr. Maddox

iFrames, tables, geen externe css en styling die niet in alle browsers wordt ondersteund.

Geen idee hoe je dit simpel kan oplossen. Misschien dat een van deze fouten de oorzaak is.

Bijdrager
    kreativlab

Ja klopt, maar is er geen manier hoe ik die balk gewoon kan centereren en dat die ook in IE goed is?

Bijdrager
    kreativlab

Is er geen website waarop je de code kan laten schoonmaken en dat hij dan wel goed werkt in Internet Explorer?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Nee zo werkt het helaas niet…

Wat je wel zou kunnen doen:
    Maak eens een blanco html bestandje met alleen maar de fotoscroller. Zo weet je zeker dat je conflicten uitsluit en kan je in een overzichtelijkere opbouw sleutelen aan de code.

Als nu blijkt dat de template van de thumbscroller, zonder wijzigen, hetzelfde probleem geeft zou ik op zoek gaan naar een betere template voor een thumbscroller. Keuze genoeg!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.