8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Triumph

Probleem webpagina one more thing

Met de nw update van Safe 11.01 op Sierra. Is het zij frame naar onderkant geplaatst, tot nu toe op andere webpagina’s geen probleem gehad. Dus de advertentie en de topics staan nu aan de onderkant.

Ik weet niet of andere dit ook hebben. Type dit nu op Safari 11.0 en die heeft het niet. Kan zijn dat het aan Safari ligt maar tot nu als gezet nog niet op andere webpagina’s gezien

Moderator
    Raymon Mens

Dit zie ik op mijn MacBook met Sierra en Safari 11.0.1.

Bijdrager
    Triumph

Ik heb de update nu ook gezet op mijn iMac (Mid 2011) en daar doet de webpagina van OMT het ook goed waarom het op mijn MacBookPro niet?
    Ook niet na restart zal er verder in verdiepen. (Vreemd dat di tot nu toe de enige site is die het niet goed doet op mijn MBP late 2016)

Moderator
    Raymon Mens

Wellicht helpt het om je caches te legen in Safari. Dit doe je in twee stappen:

– Safari → Voorkeuren → Geavanceerd → Toon Ontwikkel-menu in menubalk
    – Via menubalk Ontwikkel → Leeg caches

Bijdrager
    GoeieDag

Of simpelweg via menubalk Safari>Wis geschiedenis…

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik krijg hier de melding dat de site niet veilig is!

Bijdrager
    Dick de Roos

Wel vreemd, ik krijg meldingen dat mijn financiële gegevens wellicht gestolen kunnen worden door de OMT-site en ik moet, als ik toch naar de website wil, mijn Mac-wachtwoord invullen.
    Er is iets gewijzigd aan de site en dat heeft niets men mijn geschiedenis te maken.
    Overigens zijn de plaatjes nu ook een vraagteken.
    Wellicht onder constructie, of er is iets meer aan de hand.:(

Bijdrager
    Beech

De site is vast gehackt en nu ben ik ook de l*l. Want mijn beuk staat er nog:evil:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.