6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac-ofiel

Probleem Wacom PenPartner (OPGELOST)!!!

Ik heb vandaag een Wacom PenPartner gekocht en nu loop ik tegen het probleem aan dat als ik ‘m voor het schrijven wil gebruiken er niets gebeurd. Het openen van diverse Apps en vensters werkt perfect.
    Het is plug and play. Ink is wel zichtbaar in Systeemvoorkeuren en ik kan ook alles instellen. Zijn er mensen die ervaring hebben met PenPartner, want ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie.

Bijdrager
    Elian

Misschien de Wacom driver installeren….:?

hier…..

Is idd een beetje ondoorzichtig: wanneer je op de Wacom site zoekt op PenPartner drivers voor OS X krijg je de melding dat er voor dit tablet geen OS X-drivers zijn.
    Kijk je bij de Graphire en Intuos drivers dan zie je dat de PenPartner onder OS X ineens wel wordt ondersteund.

Succes

Bijdrager
    Mac-ofiel

Elian bedankt voor de snelle reactie :lol: . Ik heb een driver gedownload en het WERKT :)

Bijdrager
    Pasav

is het trouwens wat die PEnPanther ??Hoor graag je bevindingen …

Bijdrager
    Mac-ofiel

De PenPartner bevalt goed tot nu toe. Als je een muis gewend bent is het in het begin wel wennen, ook omdat je de pen niet echt op het tablet hoeft te laten rusten. De cursor reageert al als je de pen een paar millimeter boven het tablet houdt.

Het schrijven is een kwestie van oefenen en daar ben ik nu mee bezig. Mijn handschrift wordt moeiteloos herkend en dat wil wat zeggen HAHAHAHA

Bijdrager
    angorawol
    ”Mac-ofiel”

… ook omdat je de pen niet echt op het tablet hoeft te laten rusten. De cursor reageert al als je de pen een paar millimeter boven het tablet houdt…

Dat is een oud fenomeen, dat had ik 6 jaar geleden ook al met mijn Artpad

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.