4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    MacMaccie

Probleem wacom cintiq pro 24'' & eizo coloredge CG318

Hoi….

Ik zit hier met een groot probleem, enige tijd geleden had ik een probleem met mijn wacom cintiq pro 24” touch, deze gaf alleen beeld, en verder kon ik daar niks mee, en uit eindelijk had ik het voor elkaar dat alles weer werkte. Maar ik heb ook een eizo ”4K” monitor, die viel vaak weg qua verbinding ” beiden zijn aangesloten via usb-c”, dus ik heb de snoeren gecontroleerd, en deze zijn naar mijn idee goed. En nu heb ik het probleem weer met mijn wacom dat deze alleen weer beeld geeft, en kan er verder weer niks mee:-( ik heb de usb c kabel uit m’n iMac pro gehaald, en nu blijft m’n eizo wel werken zonder problemen… Wat kan ik hier aan doen? Ik vrees dat de storing dan in de wacom zit?:-(
    Ik gebruik een usb hub, maar heb ook geprobeerd om de usb kabel, zoals van de wacom als van de eizo, en beiden rechtstreeks op mn mac aan te sluiten, maar het probleem blijft zich voordoen:-(

Herkend iemand dit probleem, zo ja, hoe heb je dit verholpen?

Systeem, iMac Pro, os Mojave ”10.14.6”

Alvast bedankt;-)

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Software voor de Wacom actueel en compatible..?

Wacom software is al ruim 30 jaar telkens opnieuw een probleem….

Bijdrager
    MacMaccie

Hoi, dank je voor je reactie:-) en ja die is helemaal up to date, de laatste versie:-)

Bijdrager
    MacMaccie

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb, ik heb aan beiden apparaten een usb-c verlengkabel gebruikt, deze heb ik er tussenuit gehaald, en het probleem is opgelost. Nu het volgende probleem, nu zijn dus mijn usb-c kabels te kort, en heb geen zin om weer met verlengkabels te moeten gaan werken, bestaat er mss ook een hub waar ik beide monitoren in kan pluggen, en dat ik geen storing meer krijgt?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.