3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    ieteke

probleem veranderen wachtwoord in mail (mojave) voor gmail-account

Vandaag het wachtwoord gewijzigd van een gmail account. Deze halen we ook binnen op onze mac (mojave) mail. Er komt meteen een pop-up met de volgende zin: voer het wachtwoord in voor de account “xxxx”, hieronder een venster met een draaiend wieletje. Je kunt niets intypen, alleen annuleren sluit het venster weer. Middels internetaccounts geprobeerd, maar steeds komt dit venster naar boven. In de sleutelhanger het wachtwoord voor deze account ook aangepast, maar de mail wordt niet meer binnengehaald in mail.

Tevens op iPhone kan ik drukken wat ik wil op voer nieuw wachtwoord in, maar iPhone reageert niet.

MacOS is volledig geüpdatet, 10.14.3 Mojave.

Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe hebben jullie dit opgelost? Een nieuwe account toevoegen geeft het zelfde venster.

Bijdrager
    Beech

Waar heb je het wachtwoord gewijzigd ? Moest je nog iets bevestigen ? Heb je dubbele identificatie ? Kun je op je Mac en je iPhone wel via de browser bij je mail ?

Bijdrager
    ieteke

Bedankt voor je reactie. Ik had het wachtwoord gewijzigd via gmail zelf. Ik kon de mailbox via gmail app en browser gewoon benaderen.

Zojuist dom weg opnieuw geprobeerd via telefoon, dit is gelukt, vervolgens op iMac ook juist kunnen instellen. Wellicht is er iets met gmail zelf aan de hand geweest, want het pop up schermpje was nu gevuld met de inloggegevens van gmail.com.

Topic mag gesloten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.