6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Jochem95

Probleem toetsenbord MacBook pro 2018

Beste,

Nu een korte tijd super blij met mijn gloednieuwe macbook pro 2018. Enkel het volgende probleem; sinds een tijdje ervaar ik een probleem met typen. Meestal gaat het foutloos maar de letter t,u,i worden soms dubbel getypt wanneer ik ze maar één keer indruk. Ik heb al geprobeerd te blazen tussen de toetsen door en voel ook geen korreltjes of kruimels. Meerdere bekend met dit probleem? Hoop dat het makkelijk te fixen is, wil mijn laptop niet meerdere dagen kwijt zijn bij de apple store.

Hier nog wat informatie:

15inch 2018

Modelnaam: MacBook Pro

Modelaanduiding: MacBookPro15,1

Processornaam: Intel Core i7

Processorsnelheid: 2,2 GHz

Aantal processors: 1

Totale aantal cores: 6

L2-cache (per core): 256 KB

L3-cache: 9 MB

Geheugen: 16 GB

Vriendelijk bedankt!

Jochem

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@jochem95,

Terug naar Apple, je hebt nog garantie, is volgens mij een bekend probleem, heb de aanschaf van een MacBook Pro daarom al uitgesteld, kan misschien nog wel een jaar duren voordat Apple dit heeft opgelost, als het wordt opgelost, tot nu toe maken ze geen haast en zetten er gewoon weer een zelfde in..

Bijdrager
    Vroegah

Bijdrager
    Q-collective

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 4 maart 2019 om 15:38</p>
    @jochem95,

Terug naar Apple, je hebt nog garantie, is volgens mij een bekend probleem, heb de aanschaf van een MacBook Pro daarom al uitgesteld, kan misschien nog wel een jaar duren voordat Apple dit heeft opgelost, als het wordt opgelost, tot nu toe maken ze geen haast en zetten er gewoon weer een zelfde in..

Het probleem waar jij naar verwijst gaat hier niet op. Op deze pagina staat het 2018 model niet en dat komt omdat Apple er nu een membraan bij doet. Het kan sporadisch kuren vertonen, maar het is geen structureel probleem meer.

@jochem95 kijk eens naar deze pagina over het correct schoonhouden van je Mac toetsenbord. Wellicht helpt het. Anders is een diagnose toch nodig in de Apple Store of bij een servicepunt.

Bijdrager
    Hydrarchos

<p class=”cite”>Q-collective op 6 maart 2019 om 01:22</p>

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 4 maart 2019 om 15:38</p>
    @jochem95,

Het probleem waar jij naar verwijst gaat hier niet op. Op deze pagina staat het 2018 model niet en dat komt omdat Apple er nu een membraan bij doet. Het kan sporadisch kuren vertonen, maar het is geen structureel probleem meer.

@jochem95 kijk eens naar deze pagina over het correct schoonhouden van je Mac toetsenbord. Wellicht helpt het. Anders is een diagnose toch nodig in de Apple Store of bij een servicepunt.

Die tips over schoonhouden van je keyboard gelden natuurlijk ook niet voor deze nieuwe machines, maar voor de pre-membraan-generaties. Of de membraan-oplossing werkt en er geen structureel probleem meer is, moet natuurlijk ook nog blijken.

Maar aangezien het ding nog steeds onder garantie staat zou ik in dit geval Apple ook het probleem laten oplossen.

Bijdrager
    Hydrarchos

… eeeeen de membraan-oplossing werkt dus NIET.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.