3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    applefreakz

Probleem toetsenbord en touchpad Macbook Pro 2016

Hallo OMTers,

Ik bezit sinds April 2017 een 15″ Macbook Pro 2016 en vanaf het begin heb ik al last van het toetsenbord. Tijdens het typen staat de cursor met regelmaat ergens anders in het document of zelfs in een heel ander scherm.

Slepen met het trackpad is een drama, bij 4 van de 5 pogingen worden mijn bestanden geopend ipv dat ik ze kan verslepen. Heb al van alles geprobeerd omdat ik dacht dat het aan mijn onhandigheid lag maar niets helpt.

Sinds afgelopen weekend is er plots een shift toets mee opgehouden, voelt normaal aan maar werkt niet meer…

Door Apple Care goed geholpen met wat testjes, het zou een hardware probleem zijn. Om de Macbook te repareren ben ik de machine 3 weken kwijt..

Wie heeft er ook slechte ervaringen met het toetsenbord en de trackpad van de Macbook Pro 2016?

Bijdrager
    sunapple

Het toetsenbord staat bekend om de problemen. Het trackpad daarentegen, geen idee.

Het was een goede zet ermee naar Apple te gaan. Je bent hem dan inderdaad even kwijt, dus zul je een vervanger moeten regelen. Drie weken is langer dan een standaard retourperiode, hoewel er webshops te vinden zijn waar het 30 dagen is. Even een nieuwe kopen en dan retourneren is dus een optie. Recent ook geopperd in dit topic.

Bijdrager
    bebitoes

Mijn mbp model 2016 is ook ter reparatie geweest, wel voor een andere reden. Uppercase met dus het toetsenbord en trackpad is vervangen binnen 5 dagen. Dus dat van die 3 weken klopt niet. Ten minste niet bij de applestore in amsterdam.rnltdo01

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.