1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    CorMac

probleem syncen telenet mail met ipad + opladen iPad

Ik heb daarnet mijn iPad gesynchroniseerd met iTunes. Nu kwamen er berichten op de iPad te staan die ik niet meer in Mail (op mijn iMac) heb staan. Voor de zekerheid ook de prullenbakken leeggemaakt en naar de site van telenet webmail gegaan en daar alles verwijderd. Weer opnieuw gesynced en toch bleven de berichten op de Ipad staan. Nu heb ik ze handmatig verwijderd, maar in de toekomst zou ik graag hebben dat alles (iPad,iMac en postvak op de site van telenet webmail) gelijk is.

Dit is tevens ook een probleem met Mail op de Mac. Als ik klik op “postbus – synchroniseer account) dan staan er nog steeds berichten die er op de server niet staan of andersom.

Nu het oplaad probleemje: Ik heb de iPad nu in een usb hub zitten met eigen voeding. Maar hij staat op “opladen uit” Nu heb ik dat net even geGoogled. Maar als ik dus op appeltje klik en dan de rest staat er:

USB2.0 Hub:

Productcode: 0x0608
    Fabrikantcode: 0x05e3 (Genesys Logic, Inc.)
    Versie: 9.01
    Snelheid: Maximaal 480 Mb/sec
    Locatiecode: 0x24110000
    Beschikbare stroom (mA): 500
    Vereiste stroom (mA): 100

iPad:

Productcode: 0x129a
    Fabrikantcode: 0x05ac (Apple Inc.)
    Versie: 0.01
    Serienummer: d620eaf638603f073f3cabbf604924c0e876b64e
    Snelheid: Maximaal 480 Mb/sec
    Fabrikant: Apple Inc.
    Locatiecode: 0x24114000
    Beschikbare stroom (mA): 500
    Vereiste stroom (mA): 500

Dus wat ze zeiden van die hub dat die maar 500 levert, klopt. Maar bij de iPad staat dat ie er maar 500 nodig heeft. Waarom doet ie het dan niet?

Tevens staat er in itunes bij info/capaciteit: 14,02 GB
    is dat normaal?

Iemand raad met deze probleempjes?

alvast bedankt

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.