4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    rapplew

probleem sycn app van itunes naar iphone

Er is bij mij iets vreemds aan de hand.

Als ik mijn Iphone (3gs) aansluit op mijn mac, dan zie ik bij apps dat ik 79 apps op mijn iphone hebt staat.
    De aantal puntjes, waaraan je kunt zien hoeveel “pagina’s” hebt, geven hier aan dat ik 8 pagina’s heb.
    Echter op pagina 3 zit een blanco scherm. tevens staat erbij de aantal Gb voor de app 0,11Gb,

Als ik op deze pagina een app zet dan dan krijg ik het strandballetje even en krijg ik bij de aantal Gb 4,1 Gb te zien.

Op het moment dat ik dan op “pas toe” klik dan gaat hij bezig met synchroniseren.
    Als hij daarmee klaar is komt hij weer terug op de eerste instantie.

Ik heb al gekeken naar “machtiging intrekken” , Iphone herstellen ook al geprobeerd, (hierbij zegt hij trouwens dat ik eerst itune’s 10.1.1 moet installeren, terwijl deze er al lang opstaat.
    Niets blijkt te werken.
    Zit te denken om hem (de Iphone) weer terug te zetten naar fabriekinsteliing. Echter dit doe ik liever niet, ben dan bang dat ik mijn wachtwoorden voor verschillende wifi punten kwijt ben.

Wie weet er raad?

Moderator
    unSOUND

Er is volgens mij helemaal niks mis. Je krijgt altijd een lege pagina te zien in dat venster, omdat je zo een nieuw pagina aanmaakt. Tijdens dat proces wordt de ruimte opnieuw berekend, waardoor de hoeveelheid tijdelijk niet klopt, tot je dus opslaat met “pas toe”.

Of zie je die lege pagina ook op jouw iPhone staan na het syncen ?

Bijdrager
    rapplew

He Unsound,
    Dit was ook mijn eerste reactie.
    maar het rare is dat op mijn Iphone maar 9 app staat geïnstalleerd!

Bij Itunes zie ik totaal 8 puntjes.
    Op mijn Iphone maar 3.

Bijdrager
    rapplew

Heeft iemand een idee

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.