5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Macchiavelli

Probleem Soundsticks (kanaal weg!!)

Ik heb van iemand uit Canada Soundsticks (USB) overgenomen. Nu werkte ze eerst prima maar nu is er één kanaal weggevallen. Inmiddels heb ik contact gehad met Harman Kardon die verwijzen mij naar een voor hun werkend reparatie bedrijf, en die op hun beurt zeggen dat het waarschijnlijk aan mijn computer ligt en zij er anders niets aan kunnen doen. Op mijn laptop is echter hetzelfde probleem. Dus dat is het niet!!

Kent iemand dit probleem of heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?!?!?!

Bijdrager
    ronald

Probeer het eens op iets anders aan te sluiten, een ipod?

probeer even in preferences onderdeel geluid en dan bij uitvoer even balans uit, dus even geheel op linkerkanaal en dan geheel op rechterkanaal.

misschien staat het daar wel fout

zoniet dan lijkt het dus de soundsticks te zijn.

Bijdrager
    Macchiavelli

Andere apparaten op de USB uitgangen werken normaal. Ik heb soundsticks ook al op mijn windows labtop aangesloten, zelfde probleem. Dus het zit echt in de Soundsticks., maar waar en wie weet er een oplossing?

Bijdrager
    ronald

Ok, je weet dus zeker dat het in de soundsticks zit.

dan heb je dus probleem als de reparateur niets wil doen.

je probleem kan in de isub aansluiting zitten, kijk die eens goed na.

en anders zal je dus echt een bedrijf moeten vinden die ze nakijkt. alleen ben ik bang dat de kosten niet opwegen tegen een nieuw exemplaar.

Bijdrager
    Macchiavelli

HULDE HULDE HULDE voor Harman Kardon!!!!!!

Ik ben gebeld door Harman Kardon Nederland. Die wist mij te vertellen dat de set nooit in Nederland te koop geweest is, maar omdat ook zij vonden dat zo’n apparaat binnen 2 jaar niet kapot mag gaan. Nu kan ik naar hun service punt om een hagel nieuwe set op te halen. Met tulp aansluiting i.p.v USB dus waarschijnlijk Soundstick 2.

Wat er SERVICE!!!!!!!!!!!!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.